ملاقات پوتین-بایدن در هاله ای از ابهام؛ کرملین: احتیاج به آنالیز دقیق است

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سخنگوی کرملین با اشاره به این که واشنگتن هنوز سیاست های خصمانه علیه مسکو را کنار نگذاشته تأکید کرد که ملاقات رؤسای جمهور دو کشور همچنان نیازمند آنالیز های عمیق است.

ملاقات پوتین-بایدن در هاله ای از ابهام؛ کرملین: احتیاج به آنالیز دقیق است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فار، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) با اشاره به روینمودهای اخیر دولت آمریکا علیه روسیه تأکید کرد که برگزاری ملاقات میان ولادیمیر پوتین و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نیازمند آنالیز های عمیق است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، پسکوف در پاسخ به سؤال وبلاگ سفر و گردشگری در مورد احتمال ملاقات پوتین با بایدن در شرایط فعلی تشدید تنش ها میان واشنگتن و مسکو گفت: برگزاری ملاقات پوتین و بایدن نیازمند آنالیز های عمیق است.

وی سپس با اشاره به کوشش ایالات متحده برای وضع تحریم علیه روسیه گفت: اظهارات آمریکا درباره نشست پوتین و بایدن همیشه با صحبت هایی از تحریم همراه است.

تنش ها میان روسیه و آمریکا اخیراً پس از مصاحبه جنجالی بایدن با یک شبکه آمریکایی که در آن بایدن را قاتل خطاب کرد و به وی هشدار داد که تاوان سنگینی باید برای اقداماتش بپردازد، بیش از پیش تشدید شده است.

علی رغم آن که بایدن در تماس تلفنی اخیر خود از پوتین دعوت نموده است که در یک کشور ثالث با یکدیگر ملاقات و گفت وگو نمایند، اما اقدامات خصمانه واشنگتن علیه روسیه مانع از برگزاری این نشست شده است و تا به امروز مقام های روس برگزاری این نشست را تأیید ننموده اند.

چندی پیش نیز، سخنگوی کرملین با رد بعضی گزارش ها درباره زمان ملاقات ولادیمیر پوتین و جو بایدن گفت که قبل از ملاقات بایدن و پوتین باید بسیاری از اختلافات میان دو کشور رفع گردد.

از طرف دیگر، اخیراً سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه نیز تأکید نموده است که ملاقات احتمالی رؤسای جمهور آمریکا و روسیه به رفتارهای واشنگتن بستگی دارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "ملاقات پوتین-بایدن در هاله ای از ابهام؛ کرملین: احتیاج به آنالیز دقیق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات پوتین-بایدن در هاله ای از ابهام؛ کرملین: احتیاج به آنالیز دقیق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید