روشهای انتخاب یک مسواک برقی مناسب ، معرفی 3 مسواک برقی برتر سال 2019

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، طبق اعلام انجمن دندانپزشکی آمریکا ، یک مسواک دستی می تواند پلاکهای دندانی را پاک نموده و دندانهای شما را به خوبی تمیز کند اما با استفاده از مسواک برقی می توانید با ضربه زدن به پلاکهای مقاوم تر و زوایای کمتر در دسترس دندانهای خود، با آسودگی بیشتری حجم بالایی از دندانهای خود را تمیز کنید.

روشهای انتخاب یک مسواک برقی مناسب ، معرفی 3 مسواک برقی برتر سال 2019

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، انتخاب یک مسواک برقی مناسب یکی از کارهای سختی است که بسیاری از افراد را روزها و هفته ها درگیر می نماید. به هر حال شما قرار است بودجه ای قابل توجه صرف کنید و خرید مسواک برقی نیز موضوعی مهم است.

پیش از انتخاب تصمیم بگیرید که بودجه شما چقدر است؟ شما می توانید مسواک برقی را با قیمت 20 تا 50 دلار دریافت کنید ، اما این مسواک ها از ویژگی های خاصی مانند باتری لیتیوم یونی ، پاشش آب یا حسگر برخوردار نخواهند بود.بسیاری از افراد نمی خواهند بیش از 40 دلار یا بیشتر را برای مسواک خرج نمایند ، اما اگر پول بیشتری برای خرج کردن داشته باشید ، سرمایه گذاری در خرید مسواک تا بازه 100 تا 200 دلاری ویژگی های خیره نماینده ای در اختیارتان می گذارد.

اگر به دو دقیقه توصیه شده برای مسواک زدن سریع احتیاج دارید ، ایده خوبی است که یکی از مسواک های تایمردار را انتخاب کنید، اگر می خواهید به راحتی عادت های بهداشت دهان و دندانتان را ردیابی کنید، سراغ یک برنامه مسواک مجهز به بلوتوث بروید.اگر دندانها و یا لثه های حساس دارید ، در پی انواع سر برس هایی که می توانید برای مسواک برقی خود انتخاب کنید بروید.

مسواک برقی مناسب برای سفر

مسواک Quip با عنوان یکی از برترین اختراعات سال 2016 به بازار عرضه شده است. این مسواک طراحی ظریفی دارد و از یک باتری استفاده می نماید. برس های این مسواک باریک، شیک و راحت هستند: Quip هر سه ماه یکبار یک سر و باتری جایگزین احتیاج دارد.

طراحی مناسب Quip باعث می گردد که به راحتی آن را در یک کیف دستی کوچک جای دهید و بنابراین به راحتی می توانید در هر مکانی که باشید ، مسواک بزنید. این مسواک بین 25 تا 40 دلار قیمت دارد (بسته به مدل ؛ مدل 25 دلاری معمولا ویژه بچه ها است).

مسواک برقی با کیفیت بالا

اگر کیفیت برای شما اولویت است، بد نیست مسواک برقی 4100 فیلیپس را امتحان کنید. این مسواک ساده ، با کاربرد طولانی و با دوام است که به طور موثر پلاکهای دندان را بدون اضافه بار و ویژگی هایی که ممکن است هرگز از آنها استفاده نکنید ، پاک می نماید.

این مسواک مجهز به یک تایمر و سیستم هشدار است که به شما یادآوری می نماید زمان تغییر سر مسواک فرارسیده است قلم مو سر مسواک نیز نیز به آرامی روی دندان شما نبض می زند تا وقتی به سختی و نامناسب مسواک می زنید به شما هشدار دهد.

مسواک برقی با شارژ طولانی مدت

مسواک Foreo ISSA 2 یک گزینه مناسب است که می تواند برای مدتی طولانی شارژ مانده و به کاربران سرویس ارائه دهد. جالب است بدانید سر برس این مسواک به صرفه، فقط هر شش ماه یکبار احتیاج به تعویض دارد. برخلاف قلم موهای چرخان که تبدیل به استاندارد شده است ، ISSA 2 از یک برس سیلیکون با فناوری پالس استفاده می نماید که ادعا می نماید 35 برابر تمیزتر از برس های معمولی است. قیمت این محصول 169 دلار است.

منبع: انتخاب

به "روشهای انتخاب یک مسواک برقی مناسب ، معرفی 3 مسواک برقی برتر سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشهای انتخاب یک مسواک برقی مناسب ، معرفی 3 مسواک برقی برتر سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید