8 ایده برای انتخاب اسباب بازی که بچه ها را در شغل آینده شان پیروز می نماید

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، یکی از برترین گزینه ها برای عیدی بچه ها، خرید اسباب بازی است، در این مطلب سعی داریم با اشاره به چند نکته به شما یاری کنیم تا با انتخاب اسباب بازی مناسب علاوه بر شاد کردن فرزندتان برای آینده او نیز سرمایه گذاری کنید.

8 ایده برای انتخاب اسباب بازی که بچه ها را در شغل آینده شان پیروز می نماید

آرزوی هر پدر و مادری این است که فزندش زندگی پیروز، سلامت و شادی داشته باشد. به همین دلیل معمولا همه والدین کوشش می نمایند تا با ایجاد بستری امن و غنی بچه ها خود را به اعضایی مهربان، متعهد و سازنده در جامعه، تبدیل نمایند. از سوی دیگر بچه ها معمولا از 3 یا 4 سالگی با تقلید از والدین یا انتخاب اسباب بازی های آموزشی آغاز به رویاپردازی در خصوص شغل شان می نمایند. بنابراین مهم است که از سنین کودکی با انجام انواع بازی فرصتی برای کنجکاوی، تحقیق، رشد و یادگیری را برای آنان فراهم سازید تا اکتشافات شان را در خصوص آینده توسعه دهید.

لیست محتوا

1. خارج از چارچوب فکر کنید

2. اسباب بازی چرخ سفال و سفالگری

3. چیدمان اتاق عروسک ها، با بچه ها

4. چرخ خیاطی اسباب بازی، کلیدی به دنیای طراحان مد

5. هماهنگی چشم و دست با اسباب بازی ماز

6. دندانپزشکی کوچک اما ماهر

7. مهندس مکانیک تا تعمیرکار خانگی

8. آزمایشگاه برق در خانه شما

6 نکته برای خرید اسباب بازی های آموزشی

1. خارج از چارچوب فکر کنید

ممکن است که بعضیی اوقات به علت پیروزیت هایی که در کار یا زندگی خود کسب کردید، آرزو کنید که فرزندتان نیز در آینده در پی تجربه و ادامه دادن مسیر شما باشد، اما دنیای فردا کاملاً فرق دارد. پس برای پیروزیت فرزندتان باید خارج از چارچوب فکر کنید. از قلم نیاندازید در دهه آینده، بیشتر صنایع به صورت اتوماسیون و به وسیله روبات ها انجام خواهد شد و مهارت هایی که انسان را از ماشین ها متمایز می نماید، مهم تر از همواره خواهند شد.

از آنجایی که ربات ها و الگوریتم ها اکثریت بزرگی از وظایف را بر عهده می گیرند، مهارت هایی مانند خلاقیت، سازگاری و هوش هیجانی برای پیروزیت ضروری خواهد بود.اما چگونه این مهارت ها را در کودک خود پرورش دهید؟

جالب است بدانید که بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، با حضور ربات ها در بازار کار حدود 5 میلیون شغل در چند سال آینده از بین خواهد رفت و آنچه که اهمیت زیادی خواهد داشت، داشتن هوش هیجانی بالا، ذهنی خلاق و انعطاف پذیر است. از آنجایی که بازی کردن گزینه فوق العاده ای برای آموزش و البته درک بهتر استعداد های بچه ها است، انتخاب اسباب بازی مناسب می تواند در رشد فردی و کشف استعداد بچه ها موثر باشد.

اسباب بازی آماندا مدل Mini football

140,000

تومان

اسباب بازی سوپر مارکت مدل 703 به همراه چرخ خرید

389,000

تومان

آشنایی با فنون در کودکی

مشاهده همه

2. اسباب بازی چرخ سفال و سفالگری

کار با سفال و سفالگری نه تنها باعث باتقویت ماهیچه ها و عضلات بازوها، کتف و شانه می گردد، بلکه کار با خاک رس و سفال به عنوان اسباب بازی می تواند یک عامل شتاب دهنده در افزایش خلاقیت بچه ها باشد. علاوه بر این کار با سفال موجب ترویج مهارت های تفکر و خلاقیت آنان شده و احساسات و رشد اجتماعی بچه ها را بهبود می بخشد.

اسباب بازی مدل سفالگری

3 %

290,000

281,300 تومان

مشاهده و خرید

3. چیدمان اتاق عروسک ها، با بچه ها

انتخاب اسباب بازی های مدل خانه، جدا از اینکه روی خلاقیت و هوش بصری بچه ها تاثیر بسزایی دارد، حس مسئولیت پذیری بچه ها را نیز تقویت می نماید. خانه عروسکی مدل 20-668 از 412 قطعه تشکیل شده و تمامی قطعات از جنس پلاستیک است. این مجموعه حتی سرسره، آسانسور و راه پله هم دارد.

اسباب بازی مدل 20-668

8,500,000 تومان

مشاهده و خرید

4. چرخ خیاطی اسباب بازی، کلیدی به دنیای طراحان مد

یک چرخ خیاطی اسباب بازی با چند تکه پارچه و کمی تسهیل گری می تواند خلاقیت و نوآوری را در کودک پرورش دهد و کودک می تواند در کنار دوخت ودوز، طراحی لباس هم انجام دهد.

چرخ خیاطی اسباب بازی مدل SM202A گزینه فوق العاده ای است که با خرید آن می توانید یک تیر و دونشان بزنید. چرا که جدا از آنکه یک عیدی مناسب خریداری کردید در صورتی که در طول سفرهای نوروی نیاز به دوخت و دوز داشتید این چرخ خیاطی کوچک تنها با 4 باتری قلمی همچون یک چرخ خیاطی واقعی برای شما قابل استفاده خواهد بود.

چرخ خیاطی اسباب بازی مدل SM202A

490,000 تومان

مشاهده و خرید

5. هماهنگی چشم و دست با اسباب بازی ماز

هزارتوی تعادلی یا ماز، یک اسباب بازی مهارتی برای بچه ها و حتی بزرگسالان است که شخص باید با جا به جا کردن گوی درون بازی و طی کردن موانع و مراحل، مهارت خود را به چالش می کشد و به بهبود هماهنگی بین چشم و دست یاری می نماید.

اسباب بازی مدل بازی هزارتو تعادلی ماز

160,000 تومان

مشاهده و خرید

6. دندانپزشکی کوچک اما ماهر

انتخاب اسباب بازی ابزارهای دندانپزشکی علاوه بر مشغول کردن بچه ها تاثیر زیادی بر روی یادگیری عادت های خوب مثل مسواک زدن یا خرد نکردن پوست آجیل با دندان هاست. ست اسباب بازی تجهیزات دندان پزشکی مدل 2006، شامل 9 ابزار اصلی یک دندانپزشک ماهر است. ابزارهایی مثل آینه دهان، سرنگ، گیره و فک مصنوعی بالا و پایین به همراه دندان و…

ست اسباب بازی تجهیزات دندان پزشکی مدل 2006

420,000 تومان

مشاهده و خرید

7. مهندس مکانیک تا تعمیرکار خانگی

اینکه در آینده کودک شما بداند که مشکل و خرابی سرویس های هوشمندی که استفاده می کنید از چیست و چطور تعمییر می گردد، او را تبدیل به پزشک ربات های آینده خواهد نمود. مهندسان برق و مکانیک آینده بیشتر از هر زمان دیگری در آینده شغل خواهند داشت.

میز ابزارآلات اسباب بازی مدل Tools Play Set 008-81 یک گزینه کامل برای رشد و شکوفایی استعداد و علاقه کودک شما در زمینه مهندسی است.

میز ابزارآلات اسباب بازی مدل Tools Play Set 008-81

1,397,000 تومان

مشاهده و خرید

8. آزمایشگاه برق در خانه شما

کیت آموزش الکترونیک مدارهای دکمه ای رباتیک گزینه خوبی برای بچه ها بالاتر از 8 سال است، بچه ها با یاری والدین تجربه فوق العاده ای از مسیر ساخت تا نتیجه گیری به دست می آورند. این مجموعه شامل قطعات الکترونیکی از جمله کلیدهای لمسی، نوری، فشاری و لغزشی و انواع مقاومت ها و خازن ها است.

کیت آموزش الکترونیک مدارهای دکمه ای رباتیک دلهام مدل آزمایشگاه برق

900,000 تومان

مشاهده و خرید

6 نکته برای خرید اسباب بازی های آموزشی

از حجم زیاد اسباب بازی هایی که در وبلاگ سفر و گردشگری پیدا می کنید، نترسید. با این نکات مفید، می توانید در کمترین زمان یک اسباب بازی آموزشی عالی بخرید.

  1. انواع اسباب بازی های آموزشی را بشناسید؛ قبل از خرید اسباب بازی شما باید زمان بگذارید و ارزیابی کنید که فرزندتان در کدام حوزه آموزشی به یاری بیشتری نیاز دارد.
  2. سن کودک را در نظر داشته باشید.
  3. اسباب بازی های ساده را انتخاب کنید؛ حواستان باشد که به گونه ای اسباب بازی انتخاب کنید که کودک شما بتواند به سادگی با آن بازی کند وگرنه خیلی سریع از چشم او خواهد افتاد.
  4. روی کیفیت سرمایه گذاری کنید؛ اسباب بازی را بخرید که استانداردهای کیفی مناسبی داشته باشند تا از قطعاتی که به راحتی شکسته و تیز می گردد، جلوگیری کنید.
  5. به علایق فرزندتان توجه کنید.
  6. سطح مهارت فرزندتان را در نظر داشته باشید؛ اسباب بازی بیش از حد پیشرفته چیزی جز ناامیدی و اشک در پی نخواهد داشت.

منابع: myfuture, theedadvocate

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 ایده برای انتخاب اسباب بازی که بچه ها را در شغل آینده شان پیروز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ایده برای انتخاب اسباب بازی که بچه ها را در شغل آینده شان پیروز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید