ساخت 4 شهر تازه وارد فاز اجرایی شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو ایران گفت: ایجاد شهرهای نو مهرگان، گلمان، تابناک و چاه مبارک در مرحله ثبت شرکت واقع شده است و وارد فاز عملیاتی شده است.

ساخت 4 شهر تازه وارد فاز اجرایی شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، علیرضا جعفری در تشریح سیاست های آن شرکت برای ایجاد شهرهای تازه و شهرک های مسکونی به منظور تحقق اهداف کلان دولت سیزدهم، اظهار کرد: اکنون بیش از 77 نقطه برای شکل گیری شهرها و شهرک های مسکونی تازه شناسایی شده و در دستور کار برای ساخت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تقاضای بالای مسکن در سامانه نهضت ملی مسکن و انتظار متقاضیان برای ایجاد ظرفیت های تازه در تامین زمین به وسیله شرکت عمران شهرهای تازه، اضافه کرد: بخشی از ماموریت های شرکت عمران شهرهای تازه در کنار ساخت مسکن و تامین خدمات روبنایی و زیربنایی برای تامین زمین در شهرهای تازه متمرکز شده است. در همین رابطه نیز ایجاد 4 شهر تازه مهرگان، گلمان، تابناک و چاه مبارک در دستور کار است که با توجه به مصوبه هیات دولت، ثبت شرکت، ساماندهی و اجرای پروژه شهرسازی آن ها در برنامه است.

وی بیان نمود: ایجاد این چهار شهر تازه هم اکنون در مرحله ثبت شرکت قرار گرفته است و هم زمان موضوع استقرار مجریان این شهرهای تازه در حال پیگیری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از مسئولان 4 استان نوار ساحلی جنوب برای اخذ مصوبات سکونتگاهی در کمتر از سه ماه، گفت: مجموعه کارهای صورت گرفته نشان از عزم جدی برای ایجاد شهرها و شهرک های تازه دارد که در کوشش هستیم تا با اخذ به موقع مصوبات آنها از شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بتوانیم هرچه سریع تر وارد فاز اجرایی ساخت شهرها و شهرک های مسکونی تازه شویم.

جعفری توضیح داد: مراحل شناسایی و مکان یابی شهرها و شهرک های تازه بر اساس احتیاج استان و اندازه مهاجرت پذیری با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای تازه در حال پیگیری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساخت 4 شهر تازه وارد فاز اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 4 شهر تازه وارد فاز اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید