سامسونگ چیپ اگزینوس W930 گلکسی واچ 6 را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، به گفته سامسونگ، اگزینوس W930 یک چیپ 5 نانومتری با پردازنده دو هسته ای Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز است.

سامسونگ چیپ اگزینوس W930 گلکسی واچ 6 را معرفی کرد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ روز گذشته در جریان رویداد گلکسی آنپکد خود از سری گلکسی واچ 6 رونمایی کرد. علاوه بر طراحی باریک تر، نمایشگر روشن تر و قابلیت های ردیابی سلامت بهتر، ساعت های هوشمند تازه سامسونگ دارای چیپ بهبودیافته اگزینوس W930 نیز هستند که غول کره ای اکنون آن را به طور رسمی معرفی نموده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت سامسونگ، اگزینوس W930 یک چیپ 5 نانومتری با پردازنده دو هسته ای Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز است. برای مقایسه، چیپ نسل قبل که اگزینوس W920 نام دارد دارای سرعت کلاک 1.18 گیگاهرتز بود و سامسونگ ادعا می نماید که چیپ تازه 18 درصد عملکرد بهتر را ارائه می نماید.

این چیپ بعلاوه دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 MP2 است که حداکثر از وضوح نمایشگر qHD و بعلاوه امکان پخش ویدیو به صورت 21 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید.

سامسونگ در ادامه اشاره می نماید که در بسته بندی تراشه تازه از روینمودهای FO-PLP و SiP-ePoP استفاده نموده است تا پردازنده، پردازشگر گرافیکی، 2 گیگابایت رم LPDDR4، حافظه 16 گیگابایتی eMMC و IC مدیریت انرژی چیپ در یک بسته بسیار کوچک به میزان یک ساعت هوشمند با یکدیگر ترکیب شوند.

البته این فناوری ها در اگزینوس W920 نیز مورد استفاده قرار گرفته شده بودند، بنابراین می توان حدس زد که چیپ تازه Exynos W930 در مقایسه با نسل قبلی خود دارای حافظه و سرعت نسبتاً بهتری است. بعلاوه براساس سوابق سامسونگ، می توان انتظار داشت که غول کره ای از این تراشه تازه در نسل بعدی ساعت های هوشمند خود (گلکسی واچ 7) نیز استفاده کند.

سامسونگ پیش فروش دو ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را از تاریخ 11 آگوست (20 مردادماه) شروع می نماید؛ اما هنوز از زمان دقیق عرضه این دو مدل خبری در دست نیست. قیمت پایه گلکسی واچ 6 از 299 دلار و مدل کلاسیک از 399 دلار شروع می گردد. مدل های مجهز به اتصال LTE قیمت بیشتری دارند.

منبع: فرارو

به "سامسونگ چیپ اگزینوس W930 گلکسی واچ 6 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ چیپ اگزینوس W930 گلکسی واچ 6 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید