سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، عصر امروز یکشنبه 3 شهریور با حضور دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور رسمی افتتاح شد.

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ سفر و گردشگری، این نمایشگاه با حضور دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور، جمعی از مسئولان ارشد کشوری و نمایندگان مجلس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به طور رسمی افتتاح و تا 9 شهریور ادامه دارد.

دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعد از افتتاح این نمایشگاه، با حضور در غرفه های مختلف، از نزدیک با هنرمندان صنایع دستی دیدار و با آن ها گفت و گو کرد.

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سالن های 8، 9، 10، 11، 12 و 25A تا 25E نمایشگاه بین المللی تهران در فضایی بالغ بر 8هزار مترمربع و در قالب بیش از 600 غرفه برگزار شده است و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از سوم تا نهم شهریور از ساعت 10 تا 18 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.

اختصاص فضای تعیین به روستاها و شهرهای ملی، و نیز اختصاص فضا به مساحت 240 مترمربع به صورت رایگان به هنرمندان بعضی از مناطق محروم، برپایی 13 سیاه چادر عشایری، حضور گروه های موسیقی و هنری و اختصاص فضایی برای آموزش از مهم ترین ویژگی های این نمایشگاه است و آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بانک گردشگری، بانک توسعه تعاون، شبکه ایران کالا و... از مهم ترین اسپانسرهای این نمایشگاه به حساب می آیند.

شعار سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، صنایع دستی، رونق فراوری، افتخاری جهانی انتخاب شده است که مهم ترین هدف آن حمایت از فراوری ملی به خصوص صنایع دستی ایرانی است.

سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و در بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه، بر حمایت های همه جانبه از هنرمندان صنایع دستی تأکید کرد و در عین حال خطاب به هنرمندان صنایع دستی خواهان توجه به طراحی در فراوری هنرهای سنتی و صنایع دستی شد.

منبع: میراث آریا

به "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید