شهردار تهران فردا به شورای شهر می رود ، دلیل این حضور چیست؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار تهران، برای پاسخگویی به سئوالات مطرح شده در جلسه فردای شورای شهر اطلاع داد.

شهردار تهران فردا به شورای شهر می رود ، دلیل این حضور چیست؟

علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری یکصد و هفتاد و دومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 8 الی 11 در روز سه شنبه 31 مردادماه 1402 در تالار رسمی شورای شهر گفت: در ابتدای جلسه یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت واگذاری یک واحد آپارتمان به یک خانواده هشت نفره دارای چهارقلو آنالیز خواهد شد.

نادعلی در تشریح دستور دوم صحن شورا توضیح داد: شهردار تهران فردا در شورا حضور خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: ادامه آنالیز طرح تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران سازمان ها و شرکت ها نیز در جلسه فردا انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: لایحه معین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال 1402 به همراه بیست و چهارمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران، دیگر دستورات صحن شورا خواهند بود.

نادعلی در انتها گفت: دوازده پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن نیز معین تکلیف خواهند شد.

حضور شهردار تهران در صحن شورا برای پاسخگویی به بعضی از سئوالات نمایندگان در مورد انتصابات مدیران شهرداری، واگذاری املاک و وظایف سامانه حمل و نقل و ترافیک جانبازان و معلولان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهردار تهران فردا به شورای شهر می رود ، دلیل این حضور چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران فردا به شورای شهر می رود ، دلیل این حضور چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید