طاهری: دیدار رفت با الدحیل یک بازی خاص بود، 6 امتیاز دو بازی آسیایی را می خواهیم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مربی تیم فوتبال استقلال می گوید الدحیل حریف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شکست ناپذیر نیست.

طاهری: دیدار رفت با الدحیل یک بازی خاص بود، 6 امتیاز دو بازی آسیایی را می خواهیم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت باشگاه درباره دیدار با الدحیل گفت: الدحیل تیم بسیار خوبی است. بازی رفت نیز ما را اذیت کردند و ما در بازی رفت اشتباه داشتیم. امیدوارم در بازی برگشت ایرادات خود را بپوشانیم. دیدار رفت دو تیم یک بازی خاص بود و نتوانستیم برنده باشیم اما اکنون شرایط تغییر نموده است و می خواهیم 6 امتیاز هر دو بازی را کسب کنیم. امیدوارم اتفاقات به شکلی پیش برود و که ما صعود کنیم.

وی افزود: در بازی رفت ما حریف دست و پا بسته ای نبودیم. با آغاز نیمه دوم مسابقه دو موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که گل نشد. الدحیل شکست ناپذیر نیست و آنها به خوبی می دانند که ما تیم قدرتمندی هستیم. آنها دیدند که ما چگونه می توانیم حریف خود را شکست دهیم. بازی را با یک ضربه ایستگاهی و توانایی بعضی بازیکنان بردند.

طاهری در سرانجام درباره نقش طرفداران در این دیدار توضیح داد: طرفداران بازیکنان و تیم را شرمسار کردند و همواره پشت ما بودند. امیدوارم فردا نیز ما را تنها نگذارند و از تیم حمایت نمایند تا بتوانیم سرانجام مسابقه یک برد بزرگ را با یکدیگر جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهری: دیدار رفت با الدحیل یک بازی خاص بود، 6 امتیاز دو بازی آسیایی را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: دیدار رفت با الدحیل یک بازی خاص بود، 6 امتیاز دو بازی آسیایی را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید