عزت اللهی 45 دقیقه بازی کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سعید عزت اللهی بعد از 6 ماه و 9 روز به مرز آمادگی برگشته و حضور در زمین را تجربه نموده.هافبک تیم ملی آدینه در ترکیب تیم زیر 23 ساله های ردینگ نهاده شد و مقابل استون ویلا بازی کرد.

عزت اللهی 45 دقیقه بازی کرد

بازگشت عزت اللهی بعد از 6 ماه و 9 روز

مدتهاست که سعید عزت اللهی را در ترکیب ردینگ نمی بینیم. بازیکنی که به خاطر اهمیت جام ملت های آسیا و حضور در این تورنمنت زودتر از حد تصور تمرینات خوذد را شروع کرد و همین باعث شد تا آسیب دیدگی او تشدید گردد. عزت اللهی به همین دلیل چند ماه بیشتر از مدت زمان معین شده دور از فوتبال ماند تا به درمان پای آسیب دیده اش بپردازد.

آخرین بار سعید عزت اللهی، روز 14 مهرماه 1397 برای ردینگ در چمپیونشیپ بازی کرد. از آن تاریخ تا امروز حدود 6 ماه و 9 روز می گذرد و البته سعید هم به مرز آمادگی برگشته و حضور در زمین را تجربه نموده.عزت اللهی آدینه در ترکیب تیم زیر 23 ساله های ردینگ نهاده شد و مقابل استون ویلا بازی کرد.

-

در فوتبال اروپا و بخصوص انگلیس رسم است که بازیکنان بعد از مصدومیت، ابتدا در ترکیب تیم دوم یا زیر 23 ساله ها بازی می نمایند، محک می خورند و سپس وارد ترکیب تیم اصلی می شوند. سعید عزت اللهی در این بازی رسمی تیم زیر 23 ساله های ردینگ که در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ توسعه ای انگلیس برگزار گردید 45 دقیقه در میدان حضور داشت و سپس جای خود را به اتان کولمن داد. ردینگ در این بازی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و صدرنشین گروه دوم این رقابت ها شد. این خبر خوبی برای فوتبال ایران است که هافبک کلیدی تیم ملی بعد از حدود 6 ماه به زمین برگشته و برای ردینگ بازی نموده است.

3

منبع: ایران ورزشی

به "عزت اللهی 45 دقیقه بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی 45 دقیقه بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید