قابلیت گذاشتن استوری به توییچ اضافه شد؛ حرکت به سمت تبدیل شدن به شبکه مجازی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، توییچ (Twitch) را می توان بزرگ ترین پلتفرم استریم در دنیای گیمینگ دانست و به همین علت است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. این سیستم به هواداران اجازه می دهد تا یک بازی را به طور کامل دیدن نمایند و ببینند که افراد دیگر چگونه عناوین مختلف را تجربه می نمایند. توییچ توانست در دوران قرنطینه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و تبدیل به سیستم مشاهده استریم اصلی گردد.

قابلیت گذاشتن استوری به توییچ اضافه شد؛ حرکت به سمت تبدیل شدن به شبکه مجازی

با توجه به موفقیت بسیار زیاد توییچ، شرکت سازنده تصمیم گرفت تا این برنامه را توسعه دهد. در این مدت قابلیت های بسیار زیاد و متعددی به بازی اضافه شده که باعث شده برنامه توییچ از همواره کامل تر گردد. یکی از نکات مهم درباره توییچ این بود که همچنان حد خود را به عنوان یک برنامه استریم حفظ نموده و وارد دنیای شبکه های مجازی نمی شد.

حال این موضوع قرار است تغییر کند. شرکت سازنده تصمیم گرفته تا قابلیت استوری (Story) گذاشتن را به بازی اضافه کند. قابلیتی که در شبکه های مجازی وجود داشته و قرار است روند آینده استریم را تحت تأثیر قرار دهد. قابلیت استوری باعث می گردد که استریمرها بیشتر با هواداران خود ارتباط برقرار نمایند ولی رویه کلی توییچ را تغییر خواهد داد.

شرح دادن شرایط توییچ کمی عجیب است. به این شکل که این پلتفرم در حال حاضر بیشترین تعداد مخاطبان را در دوران کاری خود دارد و از طرفی شرکت توییچ در حال اخراج کردن کارمندان خود است. در نتیجه روند کلی شرکت بسیار عجیب بوده و تعیین نیست که در چه وضعیتی قرار گرفته است. البته شرکت سازنده دست از توسعه برنامه محبوب خود برنداشته است.

در یک پست بلاگ که شرکت توییچ منتشر نموده است، اعلام شده که از به روزرسانی بعدی، قابلیت گذاشتن استوری به این برنامه اضافه خواهد شد. اگر شما فردی باشید که با اینستاگرام زیاد کار بکند به طور کامل با استوری آشنایی دارید. شرکت توییچ اعلام نموده که این قابلیت ارتباط کاربران را راحت تر نموده و استوری ها پس از 48 ساعت حذف می شوند. این اندازه بیشتر از مدت زمانی است که اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می دهد.

قابلیت استوری توییچ هنوز کامل نشده است. در نتیجه این شرکت در آینده آن را بیشتر توسعه خواهد داد و قابلیت استوری پیشرفت خواهد نمود. نکته اصلی در خصوص توییچ اینجاست که محیط آن چندان سالم نیست. در نتیجه شرکت سازنده باید تمام کوشش خود را بکند تا استفاده از استوری ها را برای کاربران و مشترکان اصلی توییچ امن بکند.

قابلیت استوری هنوز برای همه افراد در دسترس نیست. به این شکل که شرکت توییچ این قابلیت را برای همکاران و کاربرانی که در یک ماه گذشته حداقل یک استریم داشته اند محدود نموده است. به نوعی این حالت به شکل بتا و آزمایشی بوده و شرکت سازنده قرار است این قابلیت را بیشتر امتحان بکند.

تا چند روز آینده این قابلیت قرار است در اختیار افراد بیشتری قرار بگیرد. شرکت سازنده اعلام نموده که شرایط خاصی برای کاربران وجود دارد تا بتوانند از این قابلیت استفاده نمایند. در نتیجه کاربران باید اعمال خاصی را انجام دهند تا به استوری ها دسترسی داشته باشند. امکان دارد که این شرایط یک اشتراک خاص یا فعالیت بیشتر در این برنامه باشد.

نکته اصلی اینجاست که شرکت توییچ در کوشش است تا برنامه خود را زنده نگه دارد. این برنامه چند سال پیش به وسیله شرکت آمازون (Amazon) خریداری شد و از آن موقع روند توسعه بسیار سخت و عجیبی داشت. حال با این قابلیت تازه و کارهای دیگری که شرکت سازنده انجام داده، توییچ قرار است زنده مانده و همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "قابلیت گذاشتن استوری به توییچ اضافه شد؛ حرکت به سمت تبدیل شدن به شبکه مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت گذاشتن استوری به توییچ اضافه شد؛ حرکت به سمت تبدیل شدن به شبکه مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید