کسب و کار

مرسدس AMG GT63 کوپه امسال را از نزدیک ببینید!، عکس

موتور قدرتمند، ظاهر تازه، ویژگی های لوکس بی شمار تنها بخشی از المان های تاثیرگذار این خودرو به شمار می رود.

25 فروردین 1403

قیمت ریسپکت دو بهمن موتور افزایش یافت

قیمت ریسپکت دو بهمن موتور در فروردین ماه 1403 به طور رسمی از سوی این خودروساز اعلام شد. تا پیش از سال تازه، ریسپکت دو به بهای یک میلیارد و 84 میلیون تومان به فروش می رسید. اما با اعلام قیمت تازه تنها سدان بهمن موتور، شاهد افزایش قیمت 2 درصدی این محصول هستیم.

22 فروردین 1403

ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!

مارک زاکربرگ در تلاش است با ارسال ایمیل به پژوهشگران ارشد هوش مصنوعی گوگل، آن ها را در متا استخدام کند.

9 فروردین 1403

احتمال بالای فیلتر شدن این اپلیکیشن!

وزارت دادگستری آمریکا در کوشش است که از فیلترشدن تیک تاک در آمریکا جلوگیری کند.

1 فروردین 1403

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ؛ ساده ترین راه چاره ها برای آیفون و اندروید

برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ باید چه اقداماتی را انجام داد؟ در این مطلب قصد داریم روش اتصال گوشی اندروید و آیفون را به تلویزیون های سامسونگ شرح دهیم.

17 اسفند 1402

راهنمای خرید بلیت قطار

مسافرت با قطار یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین انواع سفر است. در این نوشته اطلاعات زیادی برای روش های تهیه بلیت قطار، نرخ بلیت، شرایط استرداد بلیت قطار و .. را برای شما بیان می کنیم.

8 اسفند 1402

تاسیس مراکز مرموز سامسونگ در 8 کشور دنیا!

دیجیاتو نوشت: مراکز تجربه سامسونگ پس از رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 17 ژانویه افتتاح خواهند شد.

21 دی 1402

جایزه ملی از صنعت حامی فناوری تقدیر می نماید

دبیر جایزه ملی فناوری ربع رشیدی با اشاره به اهداف جایزه ملی فناوری، تشریح کرد: جایزه فناوری از صنعت حامی فناوری و از هر دستگاه دولتی که فضایی را برای توسعه فناوری ایجاد نموده است، تقدیر می نماید.

16 آذر 1402

بازی Lies of P چند بسته الحاقی و یک دنباله خواهد داشت

بازی دروغ های پی (Lies of P) از عناوینی بود که چندی پیش عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی مورد توجه منتقدان و کاربران نهاده شد و توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. دروغ های پی در سبک سولزلایک (Souls Like) بود و یکی از برترین عناوین...

13 آبان 1402

قابلیت گذاشتن استوری به توییچ اضافه شد؛ حرکت به سمت تبدیل شدن به شبکه مجازی

توییچ (Twitch) را می توان بزرگ ترین پلتفرم استریم در دنیای گیمینگ دانست و به همین علت است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. این سیستم به هواداران اجازه می دهد تا یک بازی را به طور کامل دیدن نمایند و ببینند که افراد دیگر چگونه عناوین مختلف را تجربه می نمایند. توییچ...

30 مهر 1402

شرایط گارانتی خودرو تغییر کرد

محدودیت های گارانتی خودرو که هشدار سازمانِ بازرسی را در پی داشت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، لغو شد. آخرین تغییرات چیست؟

24 مهر 1402

یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول افزود. اضافه شدن امکان استریم از طریق فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

ببینید ، تست تاکسی جت مافوق صوت XB، 1 ، یک قدم نزدیک تر به پرواز جانشین کنکورد

تست تاکسی نمونه اولیه جت مافوق صوت XB-1 استارت آپ بوم سوپرسونیک شروع شد. آزمایش تاکسی برای هر نوع هواپیمای جدیدی انجام می گردد و XB-1 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هدف اصلی نشان دادن این است که هندلینگ، عملکرد و رفتار سیستم XB-1، برای برخاستن، فرود و مانور زمینی...

8 شهریور 1402

افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه با اعتبار 3500 میلیارد ریال در گیلان در هفته دولت

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه با اعتبار 3500 میلیارد ریال در گیلان در هفته دولت صورت می گیرد.

4 شهریور 1402

تسهیل تجاری سازی هوش مصنوعی در ایران با مشارکت دیجی نکست و سیناپتک

دیجی نکست و سیناپتک در قالب مشارکت در رویداد هم تابازار؛ نمایشگاه و هم اندیشی هوش مصنوعی، مکاترونیک و رباتیک- تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان، به توسعه تجاری سازی و کاربردی سازی هوش مصنوعی در اقتصاد کشور می پردازند.

30 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز سه شنبه 17 مرداد 1402

خبرنگاران- ردمی A1 پلاس جزو مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند بازار است. فروشنده های موبایل نیمه مرداد سال جاری قیمت ردمی A1 پلاس 32 گیگ را دو میلیون و 900 هزار تومان اعلام می نمایند و آنالیز های ما از بازار نشان می دهد خرید ردمی A2 پلاس که نسخه تازه ردمی A1 پلاس...

17 مرداد 1402

ابلاغ بخشنامه تازه حقوق کارمندان، حداقل حقوق نباید از 7.9 میلیون کمتر باشد

تسنیم نوشت: ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه های اجرایی ابلاغ شد که بر این اساس سقف ماهیانه مزایای جانبی 4 برابر حداقل مزایای مذکور در دستگاه اجرایی است. بعلاوه در ماده 3 این بخشنامه آمده است:

8 مرداد 1402

سامسونگ چیپ اگزینوس W930 گلکسی واچ 6 را معرفی کرد

به گفته سامسونگ، اگزینوس W930 یک چیپ 5 نانومتری با پردازنده دو هسته ای Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز است.

6 مرداد 1402

تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس

پس از معرفی نسل نو لکسس GX، حدس و گمان هایی برای نسل نو پرادو زده می گردد.با توجه به اینکه لکسس GX در واقع نسخه لوکس تر پرادو محسوب می گردد و از پلتفرم یکسانی بهره می برند.

21 تیر 1402

تاثیر تورم در قیمت فروش زمین و ویلا

فروش زمین و ویلا یکی از بازارهای مهم در بخش املاک است. با توجه به اینکه خریداران در این بازار عموماً در پی سرمایه گذاری در بلند مدت هستند، انتخاب ملک مناسب و در نقاطی با پتانسیل رشد، بسیار مهم است. در ادامه مطلب با تاثیر تورم در قیمت ملک بیشتر آشنا می شوید.

21 تیر 1402
تعداد: (197)