قطعی شدن قهرمانی روسیه و دومی ایران در کشتی فرنگی قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، در انتها رقابت های 7 وزن کشتی فرنگی قهرمانی دنیا و با توجه به شرایط 3 وزن به جامانده، قهرمانی روسیه و نایب قهرمانی ایران در این رقابت ها قطعی شد.

قطعی شدن قهرمانی روسیه و دومی ایران در کشتی فرنگی قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سرانجام رقابت های 7 وزن قهرمانی دنیا با 2 طلا، 2 برنز و یک اسم پنجمی و مجموع 96 امتیاز موقتا در صندلی دوم نهاده شد.

روسیه هم با یک طلا، 3 نقره و 3 برنز و مجموع 130 امتیاز در صندلی نخست قرار گرفته است و آذربایجان هم با یک طلا، یک نقره و 2 برنز و مجموع 87 امتیاز پس از روسیه و ایران در صندلی سوم جای گرفته است.

در 3 وزن به جامانده این رقابت ها که امشب (یکشنبه) به سرانجام می رسد، ایران با داشتن دو فینالیست، شانس رسیدن به 2 مدال طلا را دارد و روسیه هم یک نماینده در فینال و یک کشتی گیر در گروه بازنده ها دارد. آذربایجان هم یک کشتی گیر در ملاقات رده بندی و یک کشتی گیر در گروه بازنده ها دارد.

با این اوصاف قهرمانی روسیه با داشتن یک کشتی گیر در فینال و یک کشتی گیر در گروه بازنده ها قطعی است و نایب قهرمانی ایران هم با توجه به فاصله امتیازات با کشورهای دیگر و داشتن دو کشتی گیر در فینال قطعی شده و ایران شانسی برای پشت سر گذاشتن روسیه و ایستادن بر سکوی قهرمانی ندارد.

آذربایجان هم در صندلی سومی قرار گرفته است.

پیش از این روسیه اسم قهرمانی کشتی آزاد را از آن خود کرد و ایران هم بر سکوی سومی دنیا ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قطعی شدن قهرمانی روسیه و دومی ایران در کشتی فرنگی قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی شدن قهرمانی روسیه و دومی ایران در کشتی فرنگی قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید