معرفی بازی نوروزی: Genshin Impact

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مهم ترین نکته درباره گنشین ایمپکت این است که همین حالا می توانید بدون پرداخت یک قران، آن را روی چه کنسول، چه موبایل و چه کامپیوتر دانلود کنید و به بازی کردن مشغول شوید؛ یعنی چندان هم نیازی به توضیحات ما نیست و می توانید خودتان آن را امتحان کنید و درباره اش تصمیم بگیرید، به خصوص که حتی حجم دانلود بالایی هم ندارد. با این حال، بگذارید کمی درباره گنشین ایمپکت بگوییم که با ذهنی آماده سراغ آن بروید.

معرفی بازی نوروزی: Genshin Impact

گنشین ایمپکت یک نقش آفرینی اکشن محیط باز است. بازی نقشه ای بسیار عظیم دارد که در آن به گشت و گذار می پردازید، کوئست های فرعی و اصلی مختلف دریافت می کنید و به مبارزه با دشمنان و حل معماهای مختلف مشغول می شوید. بازی از نظر فرایند، بسیار متنوع و حسابی سرگرم کننده است؛ طوری که همواره کاری برای انجام دادن پیدا می کنید و سیستم ها و مکانیک های بازی هم لذت بخش طراحی شده اند.

  • Genshin Impact؛ بهترین بازی رایگان کنسول و موبایل

گشت و گذار در نقشه بازی که بخش عظیمی از گیم پلی را تشکیل می دهد، به لطف تقلید خوب از یکی از شماره های اخیر زلدا بسیار خوب از آب درآمده است. می توانید از هر کوه و درخت و دیوار راستی که پیدا می کنید، بالا روید؛ البته به شرطی که شخصیت هایتان را به اندازه کافی ارتقا داده باشید که به هنگام بالا رفتن خسته نشوند. پیدا کردن آیتم های مختلف، صندوق های مخفی و سیاهچال ها و غولاخرهای اختیاری در نقشه بازی، پاداش گشتن در دنیای گنشین ایمپکت هستند.

مبارزات بازی وابسته به چند حرکت معمولی، سنگین و ویژه هستند و به همراه کلیدی برای جاخالی دادن، یک چرخه سرگرم کننده از حمله و دفاع را به وجود آورده اند. با این حال، مهم ترین نکته حین مبارزات، استفاده صحیح و به جا از عناصر مختلف مثل آتش و یخ و باد و چیزهایی شبیه به آن است. احتمالا می توانید حدس بزنید که مثلا دشمنی که عنصر حمله اش آتش است، در مقابل یخ از خود ضعف نشان می دهد و به همین منوال. هر شخصیت گنشین ایمپکت عنصر حمله مخصوص به خود را دارد و تعویض شخصیت ها حین مبارزه، به راحتی فشردن یک کلید، بخشی عظیم از مبارزات است.

  • گنشین ایمپکت به عنوان بهترین بازی اندروید 2020 معرفی گردید

همه چیزهایی که تا اینجا گفتیم، کاملا در بازی رایگان هستند و بازی ذره ای از شما درخواست پول نمی کند. روش درآمدزایی گنشین ایمپکت، فروش بسته هایی است که از آن ها سلاح و شخصیت جدید بیرون می آید. این را هم اضافه می کنیم که هیچ نیازی به دریافت شخصیت های جدید ندارید و خود بازی شخصیت های لازم و کافی و حتی بسیار جذابی را در اختیارتان می گذارد. حتی با بازی کردن هم معمولا تعدادی بسته دریافت می کنید تا نیازی به پرداخت پول برای خرید بسته هم نباشد. با این حال، اگر چشمتان روی یک شخصیت خاص گیر نموده باشد و آن را بخواهید، تنها راه دریافت آن شخصیت، خرید بسته و باز کردن آن هاست.

بازی از نظر بصری، صداگذاری و طراحی محیط عالی است و حتی روی گوشی های هوشمند هم گرافیک خوبی از خود به نمایش می گذارد. گنشین ایمپکت یک نقش آفرینی اکشن عالی است و همان طور که گفتیم، امتحانش به غیر از زمان، چیز دیگری از شما نمی طلبد. به عنوان یکی از بهترین بازی های سال گذشته، پیشنهاد می کنیم نگاهی به گنشین ایمپکت بیاندازید. فقط زیادی درگیرش نشوید و زمان باقی مانده تعطیلات عید را کاملا صرف آن نکنید که بازی های بهتری هم وجود دارند.

نام بازی: Genshin Impact

تهیه کننده: miHoYo

سازنده: miHoYo

سبک: نقش آفرینی اکشن

پلتفرم: پلی استیشن 4، کامپیوتر، اندروید، iOS

میانگین زمان تمام کردن: 100 ساعت

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی بازی نوروزی: Genshin Impact" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی: Genshin Impact"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید