منتظر برف و باران 5 روزه باشید، کاهش 10 درجه ای دما در این استان ها

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران طی پنج روز آینده و توسعه آن به اغلب منطقه ها کشور در روز یکشنبه اطلاع داد و گفت که از شنبه تا دوشنبه دما در نیمه شمالی بین 6 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.

منتظر برف و باران 5 روزه باشید، کاهش 10 درجه ای دما در این استان ها

وبلاگ سفر و گردشگری: به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز آدینه چهارم اسفند در برخی منطقه ها گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش رخ می دهد.

شنبه در استان های ساحلی دریای خزر و برخی منطقه ها واقع در نیمه غربی، شمال شرق، منطقه های از جنوب، برخی منطقه ها استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، یکشنبه در بیشتر منطقه ها کشور، دوشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، برخی منطقه ها واقع در نیمه شرقی، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و سه شنبه در منطقه های از غرب و جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی منطقه ها شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس و البرز مرکزی و غربی، بارش و وزش باد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام هواشناسی، طی این پنج روز بارش در منطقه ها سردسیر و کوهستانی به شکل برف است. گفتنی است بیشینه بارش شنبه در گیلان یکشنبه در گیلان، مازندران، قم، شمال اصفهان، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، شرق خراسان جنوبی و دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

شنبه در بوشهر و شرق سمنان، یکشنبه در منطقه های از شمال شرق، شرق و جنوب شرق و دوشنبه در نوار شرقی کشور در برخی از ساعت ها وزش باد به نسبت شدید تا شدید انتظار می رود. بعلاوه از شنبه تا دوشنبه در بیشتر منطقه ها واقع در نیمه شمالی کشور دما بین 6 تا 10 درجه کاهش می یابد.

امروز دریای خزر و منطقه ها شرقی خلیج فارس، شنبه دریای خزر و خلیج فارس، یکشنبه و دوشنبه دریای خزر، خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان و سه شنبه خلیج فارس و منطقه ها شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی شرایط جوی امروز مرکز را صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعت ها همراه با وزش باد و به تدریج افزایش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز 14 و کمینه دما 6 درجه خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "منتظر برف و باران 5 روزه باشید، کاهش 10 درجه ای دما در این استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر برف و باران 5 روزه باشید، کاهش 10 درجه ای دما در این استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید