واکنش ساپینتو به جریمه 13 هزار دلاری: چه خبره؟!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، پس از اعلام جریمه 400 میلیون تومانی سرمربی تیم استقلال به خاطر اتفاقات خاتمه ملاقات تیم های گل گهر سیرجان و استقلال این موضوع وقتی به اطلاع سرمربی پرتغالی رسید واکنش غیر منتظره او را در پی داشت.

واکنش ساپینتو به جریمه 13 هزار دلاری: چه خبره؟!

در حالی که سرمربی تیم استقلال را یک مربی عصبی شناخته ایم که نسبت به اشتباهات داوری تاب و تحمل چندانی ندارد، اما او این بار نسبت به خبر جریمه سنگین اقتصادی کمیته انضباطی عکس العملی متفاوت داشت.

شنیده ها در این باره حاکی است، ساپینتو پس از شنیدن رقم جریمه سنگین کمیته انضباطی برای اتفاقات حاشیه ای کنار زمین ملاقات سیرجان بلافاصله به این موضوع خندید و با تعجب گفت: چه خبره؟ مگر چه کار نموده ام؟

او که پیش از این نیز به همین دلیل در لیگ های کشور های مختلف جریمه شده بود با مقایسه این جریمه با اعداد و ارقام جرایم قبلی اش در موارد مشابه، این عدد را یک رکورد برای خودش دانسته و باز هم به این موضوع خندید و گفت: رکورد خودم را شکستم!

ناگفته نماند؛ با ضرب و تقسیم جریمه کمیته انضباطی برای سرمربی تیم استقلال و با احتساب قیمت هر دلار حدود 30 هزار تومان، مبلغ جریمه ساپینتو چیزی بیش از 13 هزار دلار (سیزده هزار و سیصد و سی و سه دلار) می گردد که این رقم در قیاس با اتفاقات مربوط به بازی آبی پوشان و گل گهر سیرجان عددی بسیار زیاد است.

شایان ذکر است؛ معاونت حقوقی باشگاه استقلال و دیگر مسئولان این مجموعه نسبت به این جریمه سنگین اقتصادی واکنش نشان داده و بلافاصله اعلام کردند مراتب اعتراض و شکایت خود را به کمیته انضباطی انتقال خواهند داد. باید دید ایا این اعتراض راه به جایی می برد یا خیر!

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "واکنش ساپینتو به جریمه 13 هزار دلاری: چه خبره؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ساپینتو به جریمه 13 هزار دلاری: چه خبره؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید