کابوس دربی تمام شد! ، بازگشت ستاره استقلال به اوج!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مدافع استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی از خود نشان داد تا خاطره تلخ دربی را فراموش کند.

کابوس دربی تمام شد! ، بازگشت ستاره استقلال به اوج!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری آنلاین، چهره بولد شده بازی استقلال و نفت آبادان، ابوالفضل جلالی بود و اغلب در خصوص او صحبت شد؛ مدافع- هافبکی که در دوران حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال به ناحق نیمکت نشین شد و حالا بغضش ترکیده است. با این حال نباید فراموش کنیم این بازی یک چهره پیروز دیگر با شرایط مشابه هم داشت؛ صالح حردانی.

در شرایطی که فصل گذشته عموما یامگا به عنوان دفاع راست در ترکیب اصلی استقلال به میدان می رفت، به حردانی که بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی بود فرصت چندانی برای عرض اندام نمی رسید.

او تنها در مسابقات پایانی فصل و به خاطر مصدومیت و غیبت یامگا فرصت بازی پیدا کرد که نتیجه نهایی خیلی هم بد از آب عایدی.

حردانی در دربی برگشت لیگ ناخواسته روی ضربه عیسی آل کثیر تأثیر گذاشت و آن توپ مهم توی دروازه رفت، در دربی فینال جام حذفی هم مهدی ترابی دفع ناقص این بازیکن را بی رحمانه به تور دروازه حسین حسینی دوخت تا او باز هم در زمره مقصرین شکست قرار بگیرد.

فصل گذشته با چنین قاب های وحشتناکی برای صالح تمام شد اما او در شروع فصل تازه با اعتماد جواد نکونام فیکس شد، بازی خوبی در برابر نفت ارائه داد و گل سوم آبی ها را هم روی یک حرکت انفرادی به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کابوس دربی تمام شد! ، بازگشت ستاره استقلال به اوج!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس دربی تمام شد! ، بازگشت ستاره استقلال به اوج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید