وداع با هیولای آئودی، هالک آخرین نفس های خود را می کشد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، آئودی R 8 را هر ماشین بازی به عنوان یک خودروی تاثیرگذار می شناسد. این خودروساز آلمانی میخواهد تا سرانجام سال جاری به فراوری این سوپراسپرت سرانجام دهد.

وداع با هیولای آئودی، هالک آخرین نفس های خود را می کشد

به گزارش خبرآنلاین، اواخر سال گذشته، آئودی اظهار داشت سال 2023 آخرین مدل R 8 فراوری خواهد شد. در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره فراوری 16 ساله این ابرخودرو را با R 8 GT RWD 2023 محدود به تنها 150 دستگاه با قیمت 249،900 دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده اید، ما یک جایگزین داریم.

یک R 8 کارکرده خریداری کنید و آن را با سیستم سوپرشارژر VF Engineering ارتقا دهید.

این تیونر آمریکایی این کیت را توسعه داده است تا با استاندارد های R 8 V 10، R 8 V 10 RWS و R 8 V 10 Plus در تمام مشخصات مختلف آن ها در سراسر دنیا سازگار باشد. جزء اصلی سیستم سوپرشارژر Eaton TVS 2300 با سیستم خنک کننده هوا-آب است.

پکیج را می توان بر روی موتور 5.2 لیتری V 10 بدون تغییرات سخت افزاری نصب کرد که باعث می گردد کاملاً برگشت پذیر باشد. نتیجه کیت سوپرشارژر، خروجی 830 اسب بخار قدرت و 847 نیوتون متر گشتاور در هنگام کار با سوخت اکتان 91 است. بعلاوه یک کیت 800 اسب بخاری کمی قدرتمندتر نیز وجود دارد که قیمت آن 31،995 دلار است. این احتمالاً به این معنی است که کیت 830 اسب بخاری باید کمی گران تر باشد، اما این شرکت می گوید این کیت اسب بخار قابل اعتماد و برتر را بدون مصالحه ارائه می دهد.

سوپرشارژر استفاده شده به وسیله VF Engineering نسل ششم TVS 2300 است. سوپرشارژر به یک منیفولد ریخته گری آب خنک با بازده خنک کننده اضافی که به وسیله مخزن آب مستقل و مبدل های حرارتی غیرمرتبط با موتور ارائه می گردد، متصل می گردد.

علاوه بر این، VF Engineering می تواند ظاهر متمایزتری به R 8 شما بدهد. صرف نظر از اینکه کدام مدل سوپراسپرت دارید، می توان آن را با رنگ سبز چشمگیر با 3000 دلار رنگ آمیزی کرد. با توجه به اینکه می توانید آئودی R 8 AWD 2020 کارکرده را با قیمتی در حدود 150،000 دلار پیدا کنید، ارتقای عملکرد و استایل کامل همچنان شما را بسیار پایین تر از قیمت R 8 GT RWD 2023 نگه می دارد.

منبع: فرارو

به "وداع با هیولای آئودی، هالک آخرین نفس های خود را می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع با هیولای آئودی، هالک آخرین نفس های خود را می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید