ورزش های زورخانه ای به جمع ورزش های مسابقات جهانی هنرهای رزمی پیوست

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، در هجدهمین مجمع عمومی ورزش های رزمی که در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار گردید، ورزش های زورخانه ای به صورت رسمی به عضویت این اتحادیه درآمد.

ورزش های زورخانه ای به جمع ورزش های مسابقات جهانی هنرهای رزمی پیوست

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، همزمان با برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی که در شهر چونگ جو کره جنوبی در حال برگزاری است، هجدهمین مجمع عمومی این مسابقات برگزار گردید. محسن مهرعلیزاده به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه و کشتی پهلوانی در این مجمع حضور داشت. با رایزنی های صورت گرفته توسط هیئت ایرانی در این جلسه با اکثریت آرا اعضای مجمع، فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای (IZSF) توانست به عضویت این اتحادیه درآید.

رایزنی ها از سال گذشته برای حضور در این اتحادیه صورت گرفته بود و از این پس محسن مهرعیزاده به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در جلسات این اتحادیه که مقرر آن در کشور کره جنوبی است، حضور خواهد داشت.

با توجه به تهدیدهایی که از سوی کشور ترکیه در ثبت جهانی ورزش های زورخانه ای وجود دارد، عضویت ورزش های زورخانه ای توسط IZSF در اتحادیه جهانی هنرهای رزمی می تواند بسیار مثمر ثمر در جهت ثبت این رشته در یونسکو با نام ایران باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ورزش های زورخانه ای به جمع ورزش های مسابقات جهانی هنرهای رزمی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش های زورخانه ای به جمع ورزش های مسابقات جهانی هنرهای رزمی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید