چراغ سبز فیفا برای پرداخت مطالبات ایران

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تهران (پانا) - دبیرکل فدراسیون فوتبال پیروز به دریافت مجوزهای اولیه از فیفا برای انتقال پول بلوکه شده قبل از آغاز جام جهانی 2022 شد.

چراغ سبز فیفا برای پرداخت مطالبات ایران

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده تیم ملی ایران در نشست اخیر فیفا در زوریخ سوئیس که نمایندگان تیم های حاضر در جام جهانی 2022 در آن شرکت داشتند حضور پیدا کرد تا ضمن دریافت اطلاعات مربوط به حضور در مهم ترین تورنمنت فوتبال در امسال در مورد آخرین شرایط فدراسیون فوتبال نیز با مسئولان فیفا تبادل نظر کند.

کامرانی فر در این ملاقات برای دریافت بخشی از مطالبات بلوکه شده فدراسیون فوتبال ایران بابت صعود به جام جهانی 2022 قطر نشست هایی را با مسئولان بخش حقوقی و اقتصادی فیفا برگزار کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پس از بازگشت از سفر به سوئیس نتایج تبادل نظر با سران فیفا را در اختیار میرشاد ماجدی سرپرست و اعضای هیأت رئیسه در نشست های غیر رسمی قرار داد که طی آن از چراغ سبز فیفا برای پرداخت بخشی از مطالبات فدراسیون فوتبال ایران از راه های مختلف بانکی قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر اطلاع داد.

از این رو مکاتبات فشرده فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون جهانی شروع شده است تا بتوانند به وسیله بانک های حاشیه حوزه خلیج فارس این پول را دریافت نموده و به مسائل اقتصادی جاری سر و سامان ببخشند.

حال باید دید خبر خوش کامرانی فر به مسئولان فدراسیون فوتبال به زودی تحقق پیدا می نماید یا همچنان تحریم های اقتصادی مانع از انتقال این پول به داخل کشور می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چراغ سبز فیفا برای پرداخت مطالبات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز فیفا برای پرداخت مطالبات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید