10 چیز برای دیدن و انجام در آرژانتین

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، آرژانتین یکی از بزرگ‌ترین کشورهای آمریکای جنوبی است که دارای فرهنگ چند منظوره و همچنین طبیعت است . شگفتی‌های طبیعی گسترده با شهرهای پر جنب و جوش همراه هستند که در آن می‌توان میراث فرهنگی غنی را کشف کرد . این هفته ده انتخاب عالی از آنچه که باید ببینید و یکبار در آرژانتین انجام دهید را بررسی کنید .

10 چیز برای دیدن و انجام در آرژانتین

10. بازدید از گرند Ateneo عالی
قدیمی‌ترین bookstore دنیا از خوانندگان در سراسر جهان استقبال می‌کند . این ساختمان از 1919 تا 2000 به خانه مجلل و فوق‌العاده اجرا شد . امروزه این مغازه سالانه حدود 1 میلیون بازدیدکننده را جذب می‌کند . باور کنید یا نه ، اما اکثر آن‌ها در واقع خریدار هستند : برای مثال ، در سال 2007 تعداد باور نکردنی 700 هزار کتاب به فروش رسید .
چرا به آنجا بروی ؟
ساختمان به طور بدیهی ارزش دیدن را دارد : سقف‌های شگفت‌انگیز ، مجسمه ، نقاشی‌های آب‌رنگ ، و حتی یک صحنه با پرده‌ای که توسط زیباترین هنرمندان ایتالیایی و آرژانتین و همچنین معماران ساخته شده‌است .
9. مراجعه به Ushuaia
این شهر Southernmost در دنیا است ! بندر Ushuaia نقطه‌ای است که در آن سفره‌ای اکتشافی قطب جنوب قطع می‌شوند . هم چنین جایی است که کوهه‌ای آند به دریا برخورد می‌کنند: گستره نمادین کوهستان یک cityscape موثر ایجاد می‌کند . این شهر فعالیت‌های فراوانی برای فضای باز فراهم می‌کند . اسکی و پیاده‌روی در کوهستان و نیز قایقرانی ، کایاک سواری و غواصی در دریا با ذائقه everyones سازگار است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک شهر بندری خوب با مناظر وسیع وسیع ، کوه‌ها و دریا . مناطق اسکی این کشور آن را یک مقصد مطلوب برای تعطیلات زمستانی می‌دانند . علاوه بر این پنگوئن‌ها و شیره‌ای دریایی می‌توانند تشخیص داده شوند .
8. بررسی دره ماه
مکانی که در آن " ماه " قطعا ً از یک سیاره متفاوت به نظر می‌رسد . جای تعجب نیست که دانشمندان فسیل‌ها از گونه‌های مختلف دایناسور را پیدا کرده‌اند که ده‌ها میلیون سال پیش در اینجا به خاک سپرده شده‌اند. این پارک در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داشت . در ورودی پارک ، بازدیدکنندگان می‌توانند نمونه‌های فسیل‌ها را مشاهده کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان می‌توانند از کوه Morado بالا بروند که در آن یک نمای وسیع وسیع باز می‌شود . حتی ممکن است در این سرزمین وسیع اردوگاه وجود داشته باشد .
7. یک تور در Mendoza
یکی از مشهورترین تولید کنندگان در آمریکای جنوبی ، کشور واقعا ً هر gourmand را خشنود خواهد کرد . منطقه بسیار زیبا است - طبیعت گسترده آن واقعا ً به بهترین نحو در یک تور کشف شده‌است . تعداد زیادی از این افراد در اینجا تاسیس شده‌اند تا بازدیدکنندگان بتوانند سلیقه و تولید متفاوتی را با هم مقایسه کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک سفر رمانتیک و سرگرم‌کننده ، ارائه یک چشم‌انداز وسیع زیبا و همچنین خوش‌مزه بودن.
6. مراجعه به اپرا در Teatro
گفته می‌شود که همراه با چهار سینما ، یکی از بهترین آکوستیک جهان را دارد . تعدادی از معماران با ساخت این ساختمان هم‌کاری کرده‌اند ، در نتیجه معماری انواع مختلفی از سبک‌ها و تاثیرات را دارا می‌باشد . این جشنواره همچنین به خاطر هنرمندان شناخته‌شده و اجراهای عالی خود مشهور است که استانداردهای بالای تئاتر را حفظ می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که گوشه‌های مخفی اپرا ، دکوراسیون داخلی زیبا ، مجسمه‌ها و بازدید از صحنه را ببینند که گفته می‌شود از خود فضای فریبنده را از خود نشان می‌دهند .
5. مراجعه به دریاچه Carrera
Carrera دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است . علاوه بر این ، عمیق‌ترین دریاچه در آمریکای جنوبی ، داشتن آب شیرین ، که رنگ‌های آن بین زمرد ، فیروزه‌ای ، aquamarine و لاجوردی متفاوت است ، Carrera با غارهای سنگ مرمر احاطه شده‌است !
چرا به آنجا بروی ؟
هیجان‌انگیزترین کاری که در اینجا انجام می‌شود این است که به گردش قایق در کلیسای جامع مرمر ادامه دهیم .
4. صعود به قله Fitz روی روی روی
کوه Fitz روی یکی از قله‌های بسیار چالش برانگیز در جهان است . اگرچه آن بالا نیست ، اما کوه حتی برای کوهنوردان تجربه کننده بسیار چالش برانگیز است . تنها یک کوهنورد ممکن است موفق به رسیدن به کوه Fitz روی در یک سال به خاطر شکل آن و باد شدید شود .
چرا به آنجا بروی ؟
دهکده آل Chalten و فرودگاه بین‌المللی آل Calafate اخیرا ً ساخته شده‌اند تا منطقه برای بازدید مناسب‌تر باشد . مسیرهای پیاده‌روی بسیاری در پارک Glaciares وجود دارد و قله را می‌توان از بسیاری از زاویه‌ها به آن نزدیک کرد .
عکاسان همچنین وسوسه می‌شوند که به آنجا بروند و از قله عکس بگیرند ، چون خیلی منحصر به فرد است .
3. پیاده‌روی در یخچال Perito مورنو :
این یخچال یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های در Patagonia آرژانتین است . 250 کیلومتر مربع ( 97 مایل مربع ) که در حال رشد است با بلوک‌های یخی جدا شده و کوهه‌ای یخی احاطه شده‌است که یک مکان واقعا ً تماشایی را ارائه می‌دهد . تمام پارک‌های ملی پارک‌های ملی لوس Glaciares nature هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
پیاده‌روی در اطراف یخچال و تورهای روی یخ یخچال‌های طبیعی تصویر بزرگی از Perito مورنو خواهد داد . این یخچال سومین ذخیره بزرگ آب شیرین در جهان است و در فهرست unescos قرار دارد .
2. تانگو در بوینس‌آیرس
پایتخت پر جنب و جوش ، تاریخی ، فرهنگی و ساده است که باید یک‌بار در آرژانتین دیده شود . در مورد تاریخچه و نیز هنر به وفور در موزه‌ها یاد بگیرید ، از پیاده‌روی هیجان‌انگیز در یکی از پارک‌های زیبا لذت ببرید ، لطفا ً حواس خود را به رستوران ببرید و یک استیک Argentinian واقعی را سفارش دهید. بروید به یک باشگاه تانگو در عصر بروید و شور و اشتیاق واقعی این برنامه soulful را تجربه کنید .

به "10 چیز برای دیدن و انجام در آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید