شروع توزیع تغذیه رایگان در مدارس منطقه ها محروم، روستایی و عشایر

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، توزیع تغذیه رایگان در مقطع ابتدایی در مدارس منطقه ها محروم، روستایی و عشایر خراسان جنوبی پس از 11 سال از سر گرفته شد.

شروع توزیع تغذیه رایگان در مدارس منطقه ها محروم، روستایی و عشایر

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در آیین شروع توزیع تغذیه رایگان که در مدرسه دبستان شهید نیرومندزاده شهرک بعثت بیرجند برگزار گردید گفت: توزیع تغذیه رایگان در مقطع ابتدایی در مدارس منطقه ها محروم، روستایی و عشایر خراسان جنوبی سال جاری پس از 11 سال از سر گرفته شد.

او اضافه نمود: این طرح به شکل ویژه در 5 استان شروع شده است که به مرحله اول 2 میلیارد تومان و به مراحل بعدی 17 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

موسوی نژاد بیان نمود: 43 هزار دانش آموز منطقه ها محروم خراسان جنوبی از این تغذیه رایگان به صورت 2 نوبت در هفته بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید

  • توزیع تغذیه رایگان در مدارس منطقه ها محروم

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی توضیح داد: این تغذیه ها شامل کیک، بیسکویت و اشترودل است و کوشش داریم در این گردونه میوه را هم اضافه کنیم.

او ادامه داد: توزیع ریزمغذی ها و مکمل کمک و آهن کمک را نیز به خصوص برای دختران خواهیم داشت.

موسوی نژاد مطرح نمود: تا انتها سال تحصیلی نزدیک به 55 نوبت تغذیه رایگان بین دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی منطقه ها محروم، روستایی و عشایری استان توزیع می گردد.

وبلاگ سفر و گردشگری خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع توزیع تغذیه رایگان در مدارس منطقه ها محروم، روستایی و عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع تغذیه رایگان در مدارس منطقه ها محروم، روستایی و عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید