استعفاء مدیرکل ارشاد همدان کاملاً شخصی بوده است

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، استاندار همدان توضیح داد: مسئله استعفاء مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کاملاً شخصی بوده و به دلیل عدم امکان حضور در استان همدان رخ داده است و هیچ ربطی به عملکرد وی ندارد.

استعفاء مدیرکل ارشاد همدان کاملاً شخصی بوده است

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، سید سعید شاهرخی در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به نگاه شایسته سالاری برای انتصاب مسئولان در استان همدان گفت: در انتخاب دولت مردان در استان همدان باید به کاردان بودن بیش از هر چیز دیگری توجه گردد و صرفاً به دنبال نگاه سیاسی افراد نباشیم.

وی در ادامه اعلام نمود: در استان همدان کمتر کسی مانند آقای آزادبخت هست که مردم را بشناسد و بتواند با مردم در تعامل و ارتباط باشد.

وی همچنین از اشراف آزادبخت به مسائل ریز و درشت سیاسی و اجتماعی در استان همدان اطلاع داد و گفت: شرط اول در انتخاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، توانمندی در انجام مسئولیت ها و اعتقاد به سیاست ها و برنامه های دولت است.

استاندار لازمه اجرای اهداف سیاسی در استان را حضور مردم دانست و گفت: واگذاری امور به مردم به وسیله سازمان های مردم نهاد و همچنین ایجاد تحول جدی در حوزه سمن ها می تواند یکی از مهمترین یاری های سیاسی و اجتماعی به دولت باشد.

وی در ادامه اضافه نمود: یکی دیگر از اولویت و اهمیت های استانداری توجه به حوزه بانوان بوده و باید بیش از پیش از ظرفیت های انجمن های بانوان های فعال استفاده گردد.

وی حضور بانوان در عرصه های سیاسی اجتماعی را لازمه پیشرفت های بزرگ خواند و گفت: برای ایجاد تحول در حضور بانوان در عرصه های سیاسی نیازمند انجام کارهای فرهنگی در این زمینه هستیم.

شاهرخی با اشاره به رسالت سنگین صندلی دولت مردان اعلام نمود: ارتباط منظم بین مردم و دولت مردان و ایجاد پیوند بین مردم و مسئولین اولین و مهمترین وظیفه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسائل فرهنگی در استان همدان با سیاست های دولت کاملاً منطبق بوده و خواهد بود اضافه نمود: اجرای برنامه های فرهنگی در استان به هیچ عنوان قائم به شخص نبوده و برنامه های تبیین شده در وزارت فرهنگ و ارشاد به طور منظم در استان همدان نیز قابل حمایت و اجرا است.

استاندار همچنین توضیح داد: مسئله استعفا مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کاملاً شخصی بوده و به دلیل عدم امکان حضور در استان همدان رخ داده است و هیچ ربطی به عملکرد وی ندارد.

وی با اشاره به توانمندی های استان همدان در حوزه فرهنگی اضافه نمود: برگزاری کنسرت ها در همدان از سابقه طولانی برخوردار بوده و مختص به مدیرکل جدید و قدیم نبوده، لذا اگر مدیرکل جدید نیز معارفه گردد، موظف به ادامه روند فرهنگی مانند گذشته خواهد بود.

طی حکمی از سوی استاندار همدان، ظهر امروز مصطفی آزادبخت به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان انتخاب و از کوشش های ابوالقاسم الماسی قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استعفاء مدیرکل ارشاد همدان کاملاً شخصی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفاء مدیرکل ارشاد همدان کاملاً شخصی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید