ببینید؛ ماجراهای شنیدنی و ناگفته های ناوگروه 86 ارتش ، امیدوارم به قطب جنوب برویم ، چرا برخی کشورها از ما می ترسند؟ ، این هم گارانتی کالای ایرانی!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، دریادار دوم فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه 86 ارتش درباره لحظات پرخطر و حواشی این سفر 8 ماهه دریایی با خبرنگاران گفت وگو کرد. این گفت وگوی تصویری از تهران با بندرعباس محل استقرار تفنگداران دریایی ارتش برقرار شد.

ببینید؛ ماجراهای شنیدنی و ناگفته های ناوگروه 86 ارتش ، امیدوارم به قطب جنوب برویم ، چرا برخی کشورها از ما می ترسند؟ ، این هم گارانتی کالای ایرانی!

وبلاگ سفر و گردشگری-گروه سیاسی: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش 30اردیبهشت ماه پس از 8 ماه دریانوردی به دور کره زمین و کسب یک موفقیت بی نظیر برای ایران در اسکله بندرعباس پهلوگیری کرد.

این ماموریت جایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از صرف تسلط بر آب های منطقه ای به ماموریت های راهبردی در سراسر آب های جهان و اقیانوس ها ارتقا داده است.

دریادار دوم فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه 86 ارتش درباره لحظات پرخطر و حواشی این سفر 8 ماهه دریایی با وبلاگ سفر و گردشگری گفت وگو کرد. این گفت وگوی تصویری از تهران با بندرعباس محل استقرار تفنگداران دریایی ارتش برقرار شد.

بخش هایی از گفت و گوی وبلاگ سفر و گردشگری آنلاین با امیر دریادار دوم فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه86 درباره لحظات حساس و خطیر این ماموریت را ببینید:

ناگفته های شنیدنی فرمانده؛ از بازی جنگ های متعدد تا همه اولین های سفر 360درجه دور زمین | ماجرای فشار عجیب آمریکا به شیلی در مورد یک بیمار ناوگروه 86

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید؛ ماجراهای شنیدنی و ناگفته های ناوگروه 86 ارتش ، امیدوارم به قطب جنوب برویم ، چرا برخی کشورها از ما می ترسند؟ ، این هم گارانتی کالای ایرانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ ماجراهای شنیدنی و ناگفته های ناوگروه 86 ارتش ، امیدوارم به قطب جنوب برویم ، چرا برخی کشورها از ما می ترسند؟ ، این هم گارانتی کالای ایرانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید