بررسی آخرین تحولات منطقه با حضور وزیر دفاع

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سخنگوی فراکسیون مستقلان جلسه امروز صبح این فراکسیون با حضور وزیر دفاع را تشریح کرد.

بررسی آخرین تحولات منطقه با حضور وزیر دفاع

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با اشاره به نشست صبح امروز این فراکسیون با امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی، گفت: این جلسه درخصوص هفته دفاع مقدس و تقدیر از نیرو های مسلح بود.

او گفت: وزیر دفاع در این جلسه درباره آخرین تحولات منطقه گزارشی را به اعضای فراکسیون ارائه کرد، همچنین گزارشی درباره آخرین دستاورد های دفاعی کشورمان به کنندگان ارائه کرد.

:

کننده لنگرود گفت: امیر حاتمی در این جلسه اعلام کرد به برکت دفاع مقدس و تجربه بزرگی که از این موضوع کشورمان کسب کرد امروز پیشرفت های چمشگیری را داشته و با هرگونه تجاوز دشمن به قدرت مقابله می شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس اضافه کرد: وزیر دفاع اعلام کرد امروز ایران یکی از قدرت های برتر در عرصه دفاعی است و این پیشرفت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

لاهوتی اضافه کرد: بخش مهمی از جلسه امروز به صورت غیرعلنی و محرمانه بود که قابلیت رسانه ای شدن ندارد، امیر سرتیپ حاتمی در این جلسه بیان نمود منطقه غرب آسیا در حال تحولی عمیق و وسیع است اگر این تحولات در کل جهان در حال رخ دادن است که در چنین شرایطی یعنی در دوره گذار، قدرت های بزرگ تلاش می کنند جایگاه خود را ارتقاء و تثبیت کنند.

اواضافه کرد: وزیر دفاع در ادامه این جلسه به ارائه بخشی از پیشرفت های تسلیحاتی مبتنی بر محور هایی که در برنامه چهارساله وزارت دفاع تاکید شده، اشاره کرد که شامل حوزه های رزم موشکی، پدافند هوایی، دریایی، زمینی، رزم الکترونیکی و انتظامی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بررسی آخرین تحولات منطقه با حضور وزیر دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی آخرین تحولات منطقه با حضور وزیر دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید