تاج گزینه جانشینی کی روش را تعیین کرد ، مذاکره با وزارت ورزش برای نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابت های جام جهانی خاطره تلخ پنج دوره گذشته را تکرار کرد تا مسئولان فدراسیون به فکر تغییراتی در راس کادر فنی این تیم برای جام ملت ها باشند.

تاج گزینه جانشینی کی روش را تعیین کرد ، مذاکره با وزارت ورزش برای نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مهدی تاج پیش از این درباره احتمال حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت های 2023 آسیا گفته بود: در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت های 2023 آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی.

نسخه ای جدی که پیگیری ها نشان می دهد تاج همچنان روی آن اصرار دارد و می خواهد نکونام را هر طور شده سرمربی تیم ملی ایران تا جام جهانی آینده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال فعلا هیچ گزینه داخلی دیگری جز نکونام ندارد و می خواهد تمام انرژی خود را روی این مربی بگذارد تا شاید سرمربی فولاد که دستیاری کی روش در جام جهانی 2022 را نپذیرفت این بار با نظر جمعی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، راهنمایی تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد. در صورتیکه نکونام راهنمایی تیم ملی ایران در جام ملت های 2023 و جام جهانی 2026 را بپذیرد قطعا خط قرمز روی نام کی روش خواهد نشست در غیر این صورت گزینه های ادامه فعالیت او در جایگاه فنی دیگری جز سرمربیگری فعال خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال میخواهد پروژه استفاده از مربی داخلی را با گرفتن نظر مثبت وزیر ورزش و ارکان اجرایی کشور قطعی کند و سپس سراغ نکونام برود تا این مربی حمایت همه جانبه ای برای امور فنی تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد.

  • تحقیر فوتبال ایران به وسیله دستیار کی روش با خوشحالی بزرگ | مردم ایران آیا تلویزیون نداشتند؟
  • ملی پوشان پاداش جام جهانی را پس زدند | این حواله ها را نخواستیم، برای خودتان!
منبع: همشهری آنلاین

به "تاج گزینه جانشینی کی روش را تعیین کرد ، مذاکره با وزارت ورزش برای نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج گزینه جانشینی کی روش را تعیین کرد ، مذاکره با وزارت ورزش برای نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید