واکنش تند وزیر ورزش به موضوع حذف تیم ملی از جام جهانی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، حمید سجادی پس از خاتمه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر، درباره شرایط ملی پوشان در رقابت های پیش رو گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و تا به امروز اخبار خوبی را مهدی تاج و مهدی محمدنبی، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند کار، تمرینات، آمادگی، تدارکات و همینطور برنامه ریزی و بازی تدارکاتی پنجشنبه با نیکاراگوئه و بازی تدارکاتی در قطر اعلام کردند و امیدوارم این برنامه ها یک به یک محقق گردد.

واکنش تند وزیر ورزش به موضوع حذف تیم ملی از جام جهانی

وی توضیح داد: امیدوارم همانطور که تا به امروز بچه ها خوب و سلامت هستند، ان شاءالله این چند روز آینده را هم طی نموده و اعزام و سفر خوبی داشته باشند، در آنجا نیز به خوبی مستقر شوند و بازی تدارکاتی را انجام بدهند. امیدوارم در این روزها دعای خیر مردم بدرقه راه تیم ملی باشد و همه با هم یاری کنیم تا خدای نا نموده برای تیم ملی حاشیه ای ایجاد نگردد و در این چند روز همه با هم متحد باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه چقدر امیدوار به صعود تیم ملی برای اولین بار از گروه خود است، گفت: ورزش قابل پیش بینی نیست، اما همه به نتایج این تیم و کیفیت کار و بازیکنان مطلع هستیم و تیم خیلی خوبی داریم. دعا می کنیم واقعاً صعود نمایند، اما مهم کیفیت حضور در بازی هاست و فکر می کنم مردم بازی های خوبی را شاهد باشند. در این یکی، دو هفته نیز باید دور هم متحد، منسجم و دست در دست و با قلب های نزدیک در کنار هم باشیم و به دور از حاشیه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنیم.

سجادی اعلام نمود: باید انرژی خوب و مثبت برای تیم داشته باشیم و همه با هم آنجا سربلند باشیم و امیدوارم آنجا نیز اقامت خوب داشته باشیم. امیدوارم به ایرانیان اعزامی به قطر نیز خوش بگذرد و شرایط برای آنها خوب باشد و خوب مستقر شوند و از فرصت جام جهانی خوب استفاده نمایند. جمع قابل توجهی از ایران راهی هستند و طبق آخرین آمار، ایرانیان مقیم دوحه قطر نیز 9 هزار بلیت تهیه نموده اند و قرار است تیم ملی را تشویق نمایند. از ایران نیز طبق آخرین آمار 22 هزار نفر بلیت تهیه کردند و امیدوارم اعزام آنها به راحتی انجام گردد. آنها در حال تهیه بلیت هواپیما هستند. امیدوارم در کنار تیم ملی باشند و آنجا تیم ملی تنها نباشد.

وی در خصوص ادعای حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: اینجا جشن رونمایی از پیراهن تیم ملی است و شما صحبت از حذف می کنید؟! این آخر چه سؤالی است؟! بارها عرض کردم این صحبت ها بی اساس است و مبنایی ندارد.

منبع: فرارو

به "واکنش تند وزیر ورزش به موضوع حذف تیم ملی از جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند وزیر ورزش به موضوع حذف تیم ملی از جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید