تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ رسما اعلام شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، بر اساس اطلاعیه رسمی دفتر سامسونگ در ایران که برای تحریریه خبرنگاران مگ ارسال شده، گلکسی نوت 10 در تاریخ 7 آگوست (17 مرداد) ساعت 4 عصر (12.30 نیمه شب به وقت تهران) در نیویورک رسما معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ رسما اعلام شد

در دعوتنامه ای که برای افراد و رسانه ها ارسال شده، شاهد یک قلم S Pen و یک دوربین هستیم که به نوعی علامت تعجب را تشکیل داده اند. در هر صورت، بر اساس اطلاعات و تصاویری که تابه حال منتشر شده، می توانیم با خیال راحت به بسیاری از این ویژگی های این گوشی اشاره کنیم. به عنوان مثال، در بخش فوقانی نمایشگر گلکسی نوت 10 یک حفره واقع شده است که یک دوربین سلفی را در خود جای داده است. البته مهم ترین تفاوت آن با گلکسی اس 10 در اینجاست که دوربین سلفی در بخش مرکزی قرار گرفته.

در رابطه با وجود جک هدفون هم گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده و به عنوان مثال طبق بعضی از آن ها در این گوشی شاهد جک هدفون نخواهیم بود. همچنین در رابطه با اندازه نمایشگر هم ظاهرا باید انتظار عرضه دو مدل مبتنی بر نمایشگرهای 6.28 و 6.75 اینچی را داشته باشیم. ضمناً شاید سامسونگ مدل 5G هر دو مدل را هم معرفی کند که این یعنی شاهد 4 مدل از گلکسی نوت 10 خواهیم بود.

به غیر از این گوشی، بسیاری از هواداران منتظر هستند ببینند که آیا در این مراسم سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی فولد را اعلام می نماید یا نه؛ محصولی که مدیرعامل سامسونگ به عجله در عرضه آن اعتراف نموده است. علاوه بر این باید به اسپیکر هوشمند گلکسی هوم هم اشاره کنیم که سال گذشته در کنار گلکسی نوت 9 معرفی گردید ولی هنوز خبری از عرضه این محصول نیست.

در نهایت باید بگوییم که وبلاگ سفر و گردشگری مگ برای پوشش مراسم رونمایی این محصول جذاب برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. در ادامه می توانید تیزر ویدیویی مربوط به این مراسم را تماشا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید