تقدیر قالیباف از یک مسابقه تلویزیونی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه تلویزیونی میدان با موضوع کارآفرینی گفت: صدا وسیما باید چنین برنامه هایی مشابهی را داشته باشد.

تقدیر قالیباف از یک مسابقه تلویزیونی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سفر و گردشگری، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با فعالان بازار سرمایه پس از شنیدن دغدغه های آنان در این زمینه، گفت: باید با شناخت محیط استراتژیک در شرایط فعلی و با همکاری یکدیگر، به یک اتفاق نظر و فهم مشترک نسبی در خصوص بازار های حوزه اقتصادی برسیم.

رئیس مجلس در ادامه بورس را یک فضای زنده دانست و گفت: ما در مجلس معتقدیم در تمام امور باید به شفافیت، هوشمندی، مردمی سازی و کارآمد سازی توجه داشته باشیم.

قالیباف همچنین پیشنهاد داد، جمعی از فعالان بازار سرمایه برآیند بورسی باشند، یعنی جمعی از بخش های حقیقی و حقوقی با گذاشتن وقت، ارتباط مداوم در این زمینه داشته باشند.

وی به بودجه سال 1400 اشاره کرد و گفت: می خواهیم بدانیم فعالان بازار سرمایه از بودجه سال 1400 چه چیزی می خواهند و آنان باید پیشنهادات و نکته های خود را به ما ارائه کنند.

رئیس مجلس در ادامه گفت: بسیار مهم است که بازار سرمایه استقلال خودش را داشته باشد و این بازار باید برنامه اش را برای برنامه هفتم توسعه ارائه کند. ما در بورس باید مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی، سیاسی و امنیتی را در نظر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه تلویزیونی میدان با موضوع کارآفرینی گفت: صدا وسیما باید چنین برنامه هایی مشابهی را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر قالیباف از یک مسابقه تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر قالیباف از یک مسابقه تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید