اخبار اقتصادی

قیمت ریسپکت دو بهمن موتور افزایش یافت

قیمت ریسپکت دو بهمن موتور در فروردین ماه 1403 به طور رسمی از سوی این خودروساز اعلام شد. تا پیش از سال تازه، ریسپکت دو به بهای یک میلیارد و 84 میلیون تومان به فروش می رسید. اما با اعلام قیمت تازه تنها سدان بهمن موتور، شاهد افزایش قیمت 2 درصدی این محصول هستیم.

22 فروردین 1403

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ؛ ساده ترین راه چاره ها برای آیفون و اندروید

برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ باید چه اقداماتی را انجام داد؟ در این مطلب قصد داریم روش اتصال گوشی اندروید و آیفون را به تلویزیون های سامسونگ شرح دهیم.

17 اسفند 1402

راهنمای خرید بلیت قطار

مسافرت با قطار یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین انواع سفر است. در این نوشته اطلاعات زیادی برای روش های تهیه بلیت قطار، نرخ بلیت، شرایط استرداد بلیت قطار و .. را برای شما بیان می کنیم.

8 اسفند 1402

جشن آب تایلند ، آغازی شاد برای سال نو

جشن آب تایلند، که به نام سونگکران (Songkran) شناخته می گردد، یکی از مشهورترین و پرشورترین جشن های سال نو در دنیا است. این جشن که هر ساله از 13 تا 15 آوریل (24 تا 27 فروردین) برگزار می گردد، ریشه در آداب و رسوم باستانی تایلند و باورهای بودایی دارد. در این مقاله از...

7 اسفند 1402

راهنمای انتخاب انتخاب برترین توستر برای آشپزخانه

توسترها یکی از کاربردی ترین و رایج ترین لوازم آشپزخانه هستند اما کار با آن ها و رسیدن به تعادل موفقیت آمیز میان برشته بودن بیرون نان و رطوبت داخل آن ممکن است سخت باشد. اگر به فکر انتخاب برترین توستر هستید، باید به ویژگی هایی مانند شکاف بزرگتر دهانه توستر...

24 بهمن 1402

منطقه سایه خوش، طبیعت شگفت انگیز و دیدنی بندر لنگه

منطقه بیابانی سایه خوش در غرب روستایی با همین نام واقع شده است.

11 بهمن 1402

راهنمای برترین تنظیمات کامپیوتر برای تجربه یاکوزا 8

بازی یاکوزا 8 (Yakuza 8 Like a Dragon: Infinite Wealth) چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و به برترین نحو مجموعه یاکوزا را دنبال کند. یاکوزا سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد و چندین عنوان جانبی از آن عرضه شده است. حال آخرین بازی اصلی...

10 بهمن 1402

تشکیل نهضت ساماندهی سرویس بهداشتی تا کنون چه نتیجه ای داشته است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین اخبار واصله، این پرسش مطرح می گردد که تشکیل نهضت ساماندهی سرویس بهداشتی تا کنون چه نتیجه ای داشته است؟

8 بهمن 1402

هشتصد عنوان محتوای معرفی ایران به زبان اسپانیایی آماده ارائه در فیتور شده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، هشتصد عنوان محتوای معرفی ایران به زبان اسپانیایی آماده ارائه در فیتور شده است.

1 بهمن 1402

تهیه لیست بناهای تاریخی که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، تهیه لیست بناهای تاریخی که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارند، صورت می پذیرد.

12 دی 1402

آنالیز کلینیک های تخصصی پوست و مو زیبایی

در پی درخواستهای مکرر مردم از خبرگزاری های مختلف و با توجه به تبلیغات گسترده مراکز زیبایی مبنی بر انتخاب مناسب ترین مرکز درمانی و زیبایی کشور، تیم خبرنگاران اقدام به آنالیز کلینیک های تخصصی پوست و مو زیبایی کرده است که بهترین و معتبهترین مرکز زیبایی...

9 دی 1402

مراسم بزرگداشت دومین سالروز تاسیس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران برگزار گردید

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر شده، مراسم بزرگداشت دومین سالروز تاسیس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران برگزار گردید.

6 دی 1402

شما بگویید؛ برترین گوشی سال 2023 از نظر شما کدام است؟

در سال 2023 گوشی های زیادی وارد بازار شدند اما در این بین، فکر می کنید کدام گوشی می تواند عنوان برترین گوشی سال 2023 را به خود اختصاص دهد؟

29 آذر 1402

طرح مطالعاتی کاخ صاحبقرانیه به وسیله دانشگاه بوعلی سینا همدان انجام شد و به اتمام رسید

ایلنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، طرح مطالعاتی کاخ صاحبقرانیه به وسیله دانشگاه بوعلی سینا همدان انجام شد و به اتمام رسید.

28 آبان 1402

معرفی هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا

اگر برای انجام امور کنسولی قصد سفر به ترکیه و شهر استانبول را دارید، بهتر است اقامت در یکی از برترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را انتخاب کنید.

20 آبان 1402

آغاز برنامه جامع مطالعات گردشگری دریایی و روستایی در خوزستان

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آغاز برنامه جامع مطالعات گردشگری دریایی و روستایی در خوزستان صورت پذیرفت.

6 آبان 1402

شرایط گارانتی خودرو تغییر کرد

محدودیت های گارانتی خودرو که هشدار سازمانِ بازرسی را در پی داشت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، لغو شد. آخرین تغییرات چیست؟

24 مهر 1402

یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول افزود. اضافه شدن امکان استریم از طریق فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

ببینید، غش کردن مقام نیجریه ای بعد از پرسش درباره بودجه

براساس گزارش مرکز آمار نیجریه پلیس، قضات و مقام های دولتی عامل بیشترین فساد مالی و رشوه در نیجریه هستند.

22 شهریور 1402

ماشین ژاپنی مشهور که سایپا دنبالش رفته ، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا کرولا هیبرید دست دوم به وسیله گروه خودروسازی سایپا وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه کارکرده Toyota Corolla Hybrid آشنا می شویم.

15 شهریور 1402
تعداد: (403)