دوئل حیثیتی یک پرسپولیسی و یک استقلالی در ماراتن پایانی!، جایزه ویژه به کدام بازیکن می رسد؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، کار علیرضا بیرانوند برای دریافت دستکش طلایی این فصل از رقابت های لیگ برتر بسیار سخت شده است.

دوئل حیثیتی یک پرسپولیسی و یک استقلالی در ماراتن پایانی!، جایزه ویژه به کدام بازیکن می رسد؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری آنلاین، علیرضا بیرانوند یک بار دیگر دروازه اش را بسته نگه داشت و در بازی با گل گهر برای سومین بازی پیاپی پیروز به ثبت کلین شیت شد. بیرو در جریان 6 بازی اخیر پرسپولیس آمار خیلی خوبی داشته و در سال تازه و طی 6 برد متوالی پرسپولیس تنها یک بار دروازه اش در بازی با مس کرمان باز شده است. این در حالی است که با وجود این آمار، بیرو همچنان مطمئن به دریافت عنوان دستکش طلایی لیگ 22 نیست چرا که رقیب سرسختی به نام حسین پورحمیدی دارد که پا به پای او تا به این جای کار آمده و نشان داده چه توانایی بالایی دارد.

اگر چه خیلی ها معتقدند کسب این آمار در تیم تهاجمی پرسپولیس در قیاس با تاکتیک های دفاعی آلومینوم، بیرو را در جایگاه شایسته تری قرار می دهد، اما هرگز نمی توان این تعبیر را جدی گرفت. چرا که بسته نگه داشتن دروازه تیمی چون آلومینوم در 17 بازی کار راحتی نیست و پورحمیدی با همین آمار نشان داده از چه پتانسیل بالایی برخوردار است.

به هر روی دروازه بان آلومینیوم نیز مثل دروازه بان پرسپولیس در هفته گذشته هم گلی دریافت نکرد تا هر دو با 17 کلین شیت صدر جدول کلین شیت ها را به خود اختصاص دهند.

حال قرار است در هفته آخر رقابت ها علاوه بر معین تکلیف قهرمان لیگ، شرایط این رکورد فردی نیز تعیین شده و بالاخره یکی از این دو گلر به عنوان برترین دروازه بان لیگ 22 شناخته گردد.

در هفته آخر پرسپولیس در قائمشهر میهمان نساجی است و آلومینوم در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت.

لازم به ذکر است بیرانوند تا به امروز در 3 دوره آقای کلین شیت شده و اگر این فصل نیز پیروز به کسب این عنوان گردد، رکورددار کسب این عنوان در تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوئل حیثیتی یک پرسپولیسی و یک استقلالی در ماراتن پایانی!، جایزه ویژه به کدام بازیکن می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل حیثیتی یک پرسپولیسی و یک استقلالی در ماراتن پایانی!، جایزه ویژه به کدام بازیکن می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید