دیدنی های جنگل سیاه ، جنگلی راز آلود و افسانه ای در آلمان

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، اگر در پی مقصدی هیجان انگیز و رویایی هستید که چند روزی بی خبر از جهان در آن زندگی کنید ما به شما جنگل سیاه در آلمان را پیشنهاد می کنیم. شاید نام آن شما را یاد مکان های جادویی و سحرآمیز بیاندازد اما باید بدانید چون این جنگل همواره تاریک است و درختان سر به فلک کشیده کاج اجازه ورود نور خورشید به داخل را نمی دهند، نام آن را جنگل سیاه نهادند. پس داستان ها و افسانه های آن چیزی فراتر از شایعه و تخیل نیست. با وارد شدن به جنگل حس می کنید وارد جهانیی دیگری شده اید. جهانی ساکت، خلوت و پر از درختان کشیده. اگر قصد سفر به دیدنی های جنگل سیاه را دارید برای آشنایی بیشتر با تاریخچه جنگل سیاه در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. در این مقاله با دسترسی به جنگل سیاه نیز آشنا خواهید شد.

دیدنی های جنگل سیاه ، جنگلی راز آلود و افسانه ای در آلمان

بهشت زمین

به جرات می توان گفت که دیدنی های جنگل سیاه نظیر و همتایی در کل دنیا ندارد و طبیعت شگف انگیز آن برایتان باور نکردنی خواهد بود. خانه ها و کلبه هایی در این بهشت وجود دارد که جهانگردان می توانند در طول ماجراجویی خود در آن ها اقامت نمایند. کلبه هایی وسط جنگل که آرزوی هر انسانی چندین روز استراحت و زندگی در آن هاست. بعلاوه در جنگل سیاه دو قلعه معروف کرامبینگ کلیف ساید و هوهنزاولرن وجود دارد که شامل افسانه ها، داستان های عجیب و ترسناکی است. برای مثال یکی از این افسانه ها چنین می گوید که در گذشته ملکه ای در یکی از قلعه های این جنگی زندگی می کرد و دارای قدرتی جادویی و فرا زمینی بود که از آن برای کار کشیدن روستاییان اطراف استفاده می کرد.

زیباترین مسیر

مسیر فوق العاده زیبایی در تاریخچه جنگل سیاه وجود دارد که بیشتر جهانگردان و عکاسان برای بازدید به آن جذب می شوند از این رو به یکی از منطقه ها مورد علاقه عکاسان تبدیل شده است. این جاده پیج در پیج که با برگ درختان صنوبر پوشیده شده، تیمبرلند نام دارد که شما را یاد مکان ها و افسانه هاس سحرآمیز می اندازد. به طور کلی تیمبرلند زیبایی و شهرتش را مدیون برگ قرمز درختان صنوبر است.

برترین فصل

جنگل سیاه در هر فصل هواداران خاص خود را دارد برای مثال در فصل تابستان بیشتر جهانگردان برای استراحت و سرگرمی به این منطقه می روند.در فصل پاییز به علت منظره ها فوق العاده و رویایی، محل مناسبی برای عکاسان است و نظر آن ها را به خود جلب می نماید. در زمستان نیز بیشتر برای اسکی و سورتمه سواری به این سمت می روند بعلاوه باید گفت که این جنگل در همه فصول زیبایی خاص خود را دارد و دسترسی به جنگل سیاه را برای جذب جهانگرد نباید دست کم گرفت.

منبع: همگردی

به "دیدنی های جنگل سیاه ، جنگلی راز آلود و افسانه ای در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های جنگل سیاه ، جنگلی راز آلود و افسانه ای در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید