دیوید کراننبرگ سریال می سازد، پنهان ماندن جزییات پروژه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از ورایتی، کارگردان فیلم های کالتی چون تصادف و ناهار عریان که جایزه افتخاری یک عمر دستاورد جشنواره ونیز را به دست آورده است در پنلی با موضوع آینده سینما که در جشنواره ونیز برگزار می گردد فاش کرد که در حال کار روی یک پروژه تلویزیونی شخصی است. او از هرگونه شرح اضافه در این مورد خودداری کرد و گفت که هنوز نمی تواند درباره آن صحبت کند.

دیوید کراننبرگ سریال می سازد، پنهان ماندن جزییات پروژه

کراننبرگ پیش از این اپیزودهای تلویزیونی جداگانه ای را کارگردانی نموده بود. او در سال 2015 پیشنهاد کارگردانی فصل دوم سریال کارآگاه حقیقی را به این دلیل که از فیلمنامه خوشش نیامد رد کرد.

در طی این پنل کراننبرگ دوباره اظهارات تند وتیز اخیرش درباره زوال تجربه فیلم دیدن به صورت همگانی در سینماها را عنوان کرد، اما این کارگردان تحسین شده همچنین توضیح داد که گمان نمی کند فیلمسازی در حال احتضار باشد بلکه معتقد است که در حال دگرگونی و تحول است.

کارگردان قول های شرقی گفت: امروزه نمایشگرهای تلویزیونی بزرگتر و بزرگتر می شوند و در نتیجه تفاوت بین سالن های سینما و نمایشگرهای خانگی واقعا کم شده است.

کراننبرگ اعلام کرد زبان تصویری که کارگردانان فعلی از آن استفاده می نمایند بازتاب همین تغییر است یعنی طبق قاعده، نماهای کلوزآپ آن موقع فقط برای تلویزیون بودند و در سینما استفاده نمی شدند اما امروز دیگر این گونه نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دیوید کراننبرگ سریال می سازد، پنهان ماندن جزییات پروژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید کراننبرگ سریال می سازد، پنهان ماندن جزییات پروژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید