سریال و پخش خانگی

کاندیدهای بخش بازی بفتا 2024 اعلام شد؛ رکوردشکنی بالدورز گیت 3

بازی بالدورز گیت 3 در حالی که مراسم بفتا بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد، با 10 نامزدی، در بخش بازی این مراسم پیشتاز است.

21 اسفند 1402

هرآنچه انتظار داریم در انیمیشن موانا 2 اتفاق بیفتد

انیمیشن موانا 2 (Moana 2) اگر بتواند انتظارات طرفدارانش را برآورده کند، قطعا موفقیت بزرگی برای دیزنی به همراه خواهد داشت و این انتظارات شامل نسخه لایو اکشن از قسمت اول موانا هم می شود. انیمیشن موانا 2 در دست ساخت است و دیزنی به تازگی تیزری هم منتشر کرده است....

20 اسفند 1402

خشم دولت یونان از سریال اسکندر

وزیر فرهنگ یونان از مستند درام نتفلیکس درباره اسکندر مقدونی انتقاد کرد و آن را داستانی بسیار بی کیفیت، کم محتوا و مملو از اشتباهات تاریخی توصیف کرد.

3 اسفند 1402

چرا حضور انیمه های مختلف در فورتنایت اتفاق مهمی است؟

اخیرا شاهد همکاری مجدد یک انیمه دیگر یعنی My Hero Academia با اپیک گیمز و فورتنایت بوده ایم. این بار بازیکنان می توانند در نقش شوتو تودوروکی (Shoto Todoroki)، ایجیرو کیریشیما (Eijiro Kirishima) و مینا آشیدو (Mina Ashido) و در یک میدان نبرد همواره در حال تغییر با نوآوری های بی شمار...

4 مهر 1402

تد لاسو چگونه الگوی ارتباط و رویارویی سالم را به تصویر می کشد؟

تد لاسو، شخصیت سریال محبوبی به همین نام، مانند پرتوی از آفتاب است که هر جا قدم می گذارد، از خود مثبت گرایی ساطع می کند. البته این شخصیت خصوصیات دیگری هم دارد.

24 خرداد 1402

چراغ سبز برای استفاده از تراشه های مغزی ، ایلان ماسک به زودی استارت می زند

شب گذشته اعلام شد که شرکت تراشه های مغزی الون ماسک با نام نیورالینک (Neuralink) به وسیله رگولاتورهای ایالات متحده تایید شده است تا آزمایش های انسانی در این خصوص انجام بگیرد.

6 خرداد 1402

همه چیز درباره انیمه Suzume

انیمه توانسته توجه و احساسات بزرگ و کوچک را به خودش جلب کند. این آثار برجسته چه در ژاپن و چه در نقاط مختلف دنیا به محبوبیت دست پیدا کردند و این موضوع نیز به لطف جلوه های بصری خیره کننده متشکل از رنگ های متنوع و جزئیات بسیار زیاد در طراحی کاراکترها است. ماکوتو...

21 فروردین 1402

10 فیلم فانتزی اقتباسی که شباهتی به کتاب هایشان ندارند

فیلم های فانتزی زیادی را از پارک ژوراسیک گرفته تا بازیکن شماره 1 آماده می شناسیم که گرچه به شدت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته اند، اما به منابع خود وفادار نبوده اند.

21 آبان 1401

بیوگرافی امین تارخ

امی تارخ آخرین بار در فیلم سینمایی بن بست وثوق به کارگردانی حمید کاویانی و فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و در نقش پدر ستاره به ایفای نقش پرداخته بود.

4 مهر 1401

5 نکته برای مجذوب کننده تر کردن وب سایت های پر محتوا!

طراحی یک وب سایت یا برنامه وب با محتوای سنگین می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. ما می دانیم که برای هر سیستم مقداری از پیچیدگی وجود دارد که نمی توان آن را کاهش داد، اما کارهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا کاربرانمان از محتوا نوشته شده لذت ببرند.

9 شهریور 1401

مخاطبان تلویزیون چقدر سریال های رمضانی را از تلوبیون دیده اند؟

تهران (پانا) - سریال از سرنوشت 4، نزدیک به 2 میلیون بار از سوی مخاطبان در تلوبیون دیده شده است.

19 خرداد 1401

آینده تلویزیون های اینترنتی

تهران (پانا) - شرکت های رسانه ای در امسال میلادی بیش از 230 میلیارد دلار برای فراوری محتوای ویدئویی صرف می نمایند.

18 خرداد 1401

وقتی مرجانه گلچین و هنگامه قاضیانی از پله ها به پایین پرت شدند!

مرجانه گلچین، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون که این روز ها مشغول بازی در سریالی برای شبکه نمایش خانگی است، در روز تولدش آرزوی آرامش و سلامتی برای همه مردم کشورش دارد.

15 اردیبهشت 1401

هفت برای جشنواره فجر در فکر زنده ماندن است

محمدحسین لطیفی، تلاش برای پخش برنامه هفت به صورت لایو (زنده) در چهلمین جشنواره فیلم فجر را اتفاق مجذوب کننده امسال دانست.

10 اسفند 1400

تاریخچه پینوکیو: پسرک چوبی 140 ساله شد

واقعیت آن است که شخصیت های کلاسیک دنیای ادبیات و سینما که بیشتر از 100 سال از خلق و شکل گیری آن ها می گذرد در دنیای امروز شانس زیادی برای موفقیت ندارند. این شخصیت های قدیمی از داستان هایی کهنه و گاها خسته کننده نشات می گیرند که برای نسل تازه مخاطبان مجذوب...

21 دی 1400

با درمان بیش فعالی بچه ها بیشتر آشنا شوید

اختلال بیش فعالی، شایع ترین اختلال رفتاری در سنین کودکی و بلوغ است و حدود 3 تا 5 درصد بچه ها قبل از هفت سالگی به آن مبتلا می شوند.

24 مهر 1400

پردیس پورعابدینی: همکاری با کیمیایی افتخار بود

مهر/ بازیگر سریال آقازاده با اشاره به اینکه فیلم سینمایی بی مادر نتیجه ای درخشان دارد تاکید نمود همکاری با مسعود کیمیایی یک افتخار بود.

23 مهر 1400

خرچنگ به جشنواره فیلم آتلانتا راه یافت

خبرگزاری خبرنگاران- پویانمایی خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی به بخش مسابقه فیلم های کوتاه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا ایالت متحده آمریکا راه پیدا کرد.

8 خرداد 1400

حیات غیررسمی دایی جان ناپلئون

اگر سن و سال تان آن قدر زیاد نیست که به تماشای سریال تلویزیونی دایی جان ناپلئون که در سال 1355 از تلویزیون ملی ایران پخش می شد قد بدهد، یا برعکس گرد سپید میانسالی آن قدر روی موهایتان نشسته که آن مجموعه تلویزیونی را دیده و خاطراتی از آن را در ذهن داشته باشید،...

22 اردیبهشت 1400
تعداد: (41)