رایولا: دلیخت به بارسا؟ والت دیزنی هم نمی توانست چنین داستان هایی سر هم کند!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مدیر برنامه های ماتیس دلیخت از سوی طرفداران یوونتوس تشویق شد.

رایولا: دلیخت به بارسا؟ والت دیزنی هم نمی توانست چنین داستان هایی سر هم کند!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مینو رایولا مدیر برنامه های ماتیس دلیخت که نقش بسزایی در عملی شدن انتقال این مدافع هلندی از آژاکس به جمع راه راه پوشان تورین داشت، امروز (چهارشنبه) در حالی که دلیخت 19 ساله را برای شرکت در تست های پزشکی یووه همراهی می کرد، مورد تشویق طرفداران یوونتوس نهاده شد که برای استقبال از دلیخت به مرکز پزشکی یوونتوس آمده بودند.

طرفداران قهرمان ایتالیا در واقع به نوعی از رایولا بابت یاری وی به انجام این انتقال تشکر کردند، این در حالی است که باشگاه هایی همچون بارسلونا، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و لیورپول هم به دنبال جذب مدافع آژاکس بودند.

رایولا در گفت وگو با وبلاگ سفر و گردشگری درباره چرایی ملحق شدن این مدافع 19 ساله به بانوی پیر گفت: جای هیچگونه بحثی نیست که کدام باشگاه بیشتر دلیخت را می خواست، اما این را می توانم بگویم که یوونتوس بهترین تیم برای ماتیس است. برای یک مدافع خیلی مهم است که برای بازی کردن به ایتالیا بیاید. اگر می خواهید که در زمزه بهترین های دنیا باشید، لازم است که در ایتالیا بازی کنید.

مدیر برنامه های دلیخت توضیح داد: ماتیس بهترین بازیکن در بین بازیکنان جوان است. او چیزی شبیه به پاول ندود است و حتی شاید بهتر از او. از حیث روحی و روانی هم دلیخت همانند زلاتان است و جاه طلبی بالایی دارد.

وی همچنین در مواجهه با پرسش خبرنگاری که از وی درباره علاقه مندی باشگاه بارسلونا برای به خدمت دریافت دلیخت پرسید، گفت: بعضی از شما روزنامه نگاران مزخرفات زیادی نوشتید! حتی والت دیزنی هم نمی توانست چنین داستان هایی سر هم کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رایولا: دلیخت به بارسا؟ والت دیزنی هم نمی توانست چنین داستان هایی سر هم کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: دلیخت به بارسا؟ والت دیزنی هم نمی توانست چنین داستان هایی سر هم کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید