رهبران و شخصیت های مهم سیاسی در زمان جوانی چه شکلی بوده اند؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، گاهی خیلی سخت است که تصور کنیم شخصیت های مهم جهانی سیاست قبل از اینکه در جهان شناخته شوند چه شکلی بوده اند. در این مقاله می خواهم شما را به دیدن مجموعه عکسی دعوت کنم که نشان می دهد افراد مهم سیاسی (کسانی که هنوز زنده اند و آنهایی که دیگر نیستند) در گذشته چه کسی بوده اند.

رهبران و شخصیت های مهم سیاسی در زمان جوانی چه شکلی بوده اند؟

حسن روحانی رئیس جمهور حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در لباس سربازی.

کیم ایل سونگ، رهبر سابق جمهوری دموکراتیک خلق کره، او در این عکس که سال 1928 گرفته شده 16 سال داشته است. در آن زمان عضو سازمان جوانان کمونیست بوده و به خاطر فعالیت هایش دستگیر و به زندان می افتد.

عکسی فاقد تاریخ از سلمان پادشاه عربستان. او ابتدا در سن 19 سالگی معاون فرماندار ریاض در سال 1954 بود.

صدر اعظم آلمان آنگلا مرکل به همراه دمکورات مسیحی لوتار دی میزیر در سال 1990

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در عکسی که سال 1950 از کودکی اش گرفته شده.

جاستین ترودو 8 ساله، نخست ویزر آینده کانادا، به همراه پدرش در حال دانه دادن به کبوتران است، پدرش گیر ترودو نیز نخست وزیر بود. این عکس سال 1980 در منیز گرفته شده است.

جوزف استالین، کسی که بعدها رهبر USSR شد، این عکس در سال 1902 چند سال پس از اخراجش از مدرسه علوم دینی گرفته شده.

متئو رنزی نخست وزیر آینده ایتالیا در سال 1990 و در سن 19 سالگی در برنامه چرخ شانس شرکت کرده بود. او در این مسابقه برنده دهها هزار یورو شد.

فیدل کاسترو رئیس جمهور پیشین کوبا در سال 1945 عنوانی که زیر این عکس نوشته شده: دانش آموزی برجسته و ورزشکاری خوب. بسیار محبوب. وکالت می خواند و ما شکی نداریم که آینده ای درخشان خواهد داشت.

شینزو آبه صدر اعظم ژاپن، در این عکس او کودکی است که سمت چپ نشسته. عکسی خانوادگی در سال 1956. پدرش شینتارو آبه در سال های 1982 تا 1986 وزیر امور خارجه بود.

یک عکس دفتری از بنیتو موسولینی که درسال 1903 توسط پلیس سوئیس بازداشت شده بود، کسی که بعدها تبدیل به رهبر فاشیست های ایتالیا شد.

آنگ سان سوچی، مشاور دولت میانمار، در این عکس که سال 1951 گرفته شده او 6 سال دارد. او در سال 1991 برنده جایزه صلح نوبل شد اما به خاطر سکوتش درباره مورد آزار قرار دریافت گروه های اقلیت در میانمار به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

آدولف هیتلر در کودکی

ملکه الیزابت دوم، که در سمت راست ایستاده در حال تمرین بانداژ روی خواهرش است. این عکس در سال 1943 و زمانی که او و مارگارت (خواهرش) هر دو به اولین کمپانی دختران راهنما باکینگهام پیوسته بودند است. دو خطی که روی یونیفرمش است نشان می دهد آن زمان رئیس گشت بوده.

پاپ فرانسیس زمانی که هنوز خورخه ماریو برگولیو بود. در این عکس که در سال 1948 گرفته شده او دانش آموز است.

بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در کودکی. در این عکس که نزدیکی خانه کودکی اش در کانزاس گرفته شده روی یک اسب کوچک نشسته.

بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا، و پس از آن رئیس اتحادیه آکسفورد، در حال صحبت با ملینا مرکوری، وزیر فرهنگ یونان در سال 1986.

دلیما روسف رئیس جمهور برزیل در عکسی خانوادگی. در این عکس که تاریخ مشخصی هم ندارد دلیما را در مرکز تصویر مشاهده می کنید. در سال 2016 به مدت 6 ماه از اختیارات و وظایفش معلق شد.

هوگو چاوز در میان افسران اطلاعاتی بعد از اینکه به دلیل تلاش برای سرنگونی دولت ونزوئلا در سال 1992 در یک کودتای شکست خورده بازداشت شد. چندین سال بعد به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا انتخاب شد.

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به همراه استنلی آرمور دانهام و مادلین دونهام پدر بزرگ و مادر بزرگ خود. این عکس سال 1980 در نیویورک گرفته شده است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا فرانکلین روزولت با یک تیر و کمان.

جورج بوش رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا از سال 1968 تا 1973 در گارد ملی هوایی تگزاس خدمت می کرد.

نیکلای چائوشسکو، رئیس سابق حزب کمونیست رومانی. در این عکس که سال 1934 گرفته شده او 16 سال دارد.

ماهاتما گاندی (سمت راست) به همراه بردارش لاکشمیدیس در سال 1886.

منبع: بدونیم

به "رهبران و شخصیت های مهم سیاسی در زمان جوانی چه شکلی بوده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبران و شخصیت های مهم سیاسی در زمان جوانی چه شکلی بوده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید