سازمان مسئول ارائه خدمات به میدان مرکزی است نه توزیع محصول

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ اخیرا برخی مسیٔولان در گفت و گو با رسانه ها به دلیل عدم شناخت کافی از ساز و کار حاکم بر بازار میوه و استنباط اشتباه در این خصوص، عملکرد این سازمان را با طرح موضوعاتی همچون دلالی، واسطه گری و گرانفروشی زیر سؤال می برند.

سازمان مسئول ارائه خدمات به میدان مرکزی است نه توزیع محصول

این در حالی است که چنین اظهاراتی، ناشی از شناخت ناکافی و برداشت نادرست از اوضاع و احوال بازار میوه است، در صورتی که به موجب ماده 55 قانون نظام صنفی کشور، مسیٔولیت قانونی این مهم بر عهده اتحادیه مربوطه است و این سازمان مسیٔولیتی در قبال این موضوع ندارد. بر اساس این گزارش، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، موظف به عرضه میوه بر اساس نرخنامه های مصوب هستند و از سوی این سازمان به طور مستمر بر عملکرد آنان نظارت می گردد، ضمن اینکه در میادین و بازارهای این سازمان، محصولات به صورت مستقیم به مصرف نمایندگان عرضه می گردد و عملا امکان هیچ گونه دلالی و واسطه گری وجود ندارد. این گزارش می افزاید، عموما اظهارات در این مورد معطوف به میدان مرکزی میوه و تره بار است که فعالیت های آن زیر نظر اتحادیه مربوطه صورت می پذیرد و حضور سازمان مدیریت میادین در میدان مذکور، صرفا محدود به حوزه خدمات رسانی است و این سازمان در حوزه توزیع محصول در میدان مرکزی دخالتی ندارد.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین در انتها توضیحات خود با تأکید بر اینکه علاوه بر مدیران میادین و روسای بازارها، ناظرین سازمان مدیریت میادین نیز به صورت مستمر در سطح میادین و بازارهای میوه و تره بار حضور فعال دارند و فعالیت این مراکز از جمله قیمت و کیفیت محصولات ارایٔه گردیده را کنترل می نمایند، گفت: در حال حاضر، استقبال روزافزون شهروندان از 142 میدان و بازار میوه و تره بار شهر تهران، آمار بیش از نیم میلیون مراجعه روزانه به این مراکز را رقم زده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سازمان مسئول ارائه خدمات به میدان مرکزی است نه توزیع محصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان مسئول ارائه خدمات به میدان مرکزی است نه توزیع محصول"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید