شارژر بیسیم گلکسی نوت 10 با سرعت 20 واتی ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، اخیرا بعضی جزئیات جدید درباره شارژر بیسیم گلکسی نوت 10 و گلکسی واچ 2 منتشر شده است. این اطلاعات حکایت از سرعت شارژ 20 واتی دارد.

شارژر بیسیم گلکسی نوت 10 با سرعت 20 واتی ارائه می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در مقایسه با خروجی 10W-15W در حال حاضر شارژر بیسیم سامسونگ امکان افزایش سرعت قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد این شارژر با شماره مدل EP-N5200 پیش از این در فهرست FCC درج شده و پس از آن EP-P5200 همزمان با خط فراوری گلکسی اس 10 زمانبندی شده است. این روزها با توجه به استفاده مداوم کاربران از تلفن های هوشمند بسیاری از کاربران با مشکل تمام شدن شارژ خود و احتیاج به شارژ سریع رو به رو هستند و بر همین اساس نیز شرکت های مختلف از شارژرهای مخصوص شارز سریع استفاده می نمایند.

ما می دانیم که گلکسی نوت 10حداقل با دو سایز با نسخه معمولی 6.4 اینچی و بزرگتر 6.7 اینچ همراه با یک نسخه 5G ارائه خواهد داشت. اطلاعات افشا شده حکایت از آن دارند که سامسونگ در طراحی مدل های جدید خود از یک حفره Infinity-O برخوردار است.

ویژگی های دیگری که انتظار می رود در خط فراوری نوت های جدید دیده گردد، شامل دوربین اصلی سه گانه و دیافراگم با حسگر ToF و یک باتری 4170 میلی آمپری است.

منبع: انتخاب

به "شارژر بیسیم گلکسی نوت 10 با سرعت 20 واتی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر بیسیم گلکسی نوت 10 با سرعت 20 واتی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید