فرانس 24: چرا اینترنت را در اعتراضات قطع کردید؟ ، کدخدایی: جاده ای که از آن تروریست بیاید را باید قطع کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سخنگوی شورای نگهبان روز چهارشنبه گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه با توجه کامل به اعتراضات مسالمت آمیز گوش فرا داده است و مقامات باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند.

فرانس 24: چرا اینترنت را در اعتراضات قطع کردید؟ ، کدخدایی: جاده ای که از آن تروریست بیاید را باید قطع کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از ایرنا، عباس کدخدایی در مصاحبه اختصاصی با شبکه فرانس 24 گفت: نیروهای امنیتی وظیفه داشتند در جریان اعتراضات سراسری آبان ماه در برابر اقدامات خرابکارانه و حمله به مراکز دولتی مقابله کنند.

وی تأکید کرد: باید همیشه میان کسانی که به طور مشروع درباره مسائل مربوط به معیشت و اقتصاد از جمله مواردی مانند فرانسه و عراق دست به اعتراض می زنند تا افرادی که به طور غیرقانونی دست به تجمعات خیابانی می زنند، تمایز قائل شد.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: به طور طبیعی وقتی اعتراضات به خشونت کشیده می شود و حمله به مراکز دولتی و تخریب اموال مردم صورت می گیرد، وظیفه نیروهای امنیتی و پلیس وارد شدن به صحنه است و طبیعتاً در طول این عملیات ها ممکن است که حوادثی رخ دهد.

کدخدایی شرح داد: ما باید بتوانیم کسانی را که برای معیشت خود دست به اعتراض می زنند را با کسانی که مرتکب اقدامات تروریستی و خرابکاری شده اند را تفکیک کنیم.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان، ما باید به افرادی که برای معیشت خود دست به اعتراض می زنند احترام گذاشته و به نگرانی های آن ها گوش فرا دهیم و ببینیم مسائل آن ها چیست؟

کدخدایی اضافه کرد: کسانی که از بیرون شاهد حوادث داخل ایران هستند همیشه نمی توانند به طور دقیق برداشت صحیح از حوادث داشته باشند.

وی با انتقاد از تحلیل های نادرست رسانه های غربی در زمان اعتراضات آبان ماه گفت: متأسفانه تحلیل هایی که در خارج از ایران انجام می شود، همیشه نادرست بوده است.

کدخدایی همچنین در مورد دلیل بسته شدن دسترسی مردم به اینترنت در زمان اعتراضات اضافه کرد: اگر یک جاده یا آزادراه وجود داشته باشد و تروریست ها بیایند از طریق آن دست به عملیات خرابکارانه بزنند شما اولین کاری که در مورد این آزادراه انجام می دهید، چیست؟ بدون شک آن را می بندید.

منبع: همشهری آنلاین

به "فرانس 24: چرا اینترنت را در اعتراضات قطع کردید؟ ، کدخدایی: جاده ای که از آن تروریست بیاید را باید قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانس 24: چرا اینترنت را در اعتراضات قطع کردید؟ ، کدخدایی: جاده ای که از آن تروریست بیاید را باید قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید