مایکروسافت ظاهراً می خواهد یک دستگاه مختص استریم بازی عرضه کند

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، به گفته افرادی که در این زمینه اطلاعاتی را دارند، به نظر می رسد که مایکروسافت میخواهد به صورت جدی تری وارد استریم بازی ها گردد و دستگاهی با این هدف عرضه کند.

مایکروسافت ظاهراً می خواهد یک دستگاه مختص استریم بازی عرضه کند

طبق گزارش VentureBeat، مایکروسافت در 12 ماه آینده میخواهد یک دستگاه پخش نماینده بازی ایکس باکس را عرضه کند که می تواند شبیه به Roku Puck یا Amazon Fire TV Stick باشد. این گزارش بیان می نماید که این دستگاه به کاربران اجازه می دهد نه تنها بازی های موجود را به وسیله ایکس باکس گیم پس آلتیمیت بلکه بتوانند فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را هم پخش نمایند.

با این حال، این قرار نیست دستگاه فیزیکی پخش نماینده باشد، بلکه گفته شده که تلویزیون های هوشمند سامسونگ یک برنامه استریمینگ ایکس باکس برای این دستگاه دریافت خواهند کرد. این دستگاه ممکن است در دوازده ماه آینده معرفی و عرضه گردد.

اگر این سخنان درست باشد و مایکروسافت موارد فوق را فراوری کند، تعجب آور نخواهد بود. در کنفرانس E3 مایکروسافت در سال 2016، فیل اسپنسر گفت که منظره صنعت بازی در حال تغییر است و در حالی که کنسول ها همچنان بخش عمده ای از زیست بوم این صنعت باقی می مانند، بیشتر مردم بازی ها را بر روی بیش از یک دستگاه انجام می دهند و طرز فکر ما درباره بازی ها تغییر می نماید.

او گفت: در ایکس باکس، ما می خواهیم دنیایی را ارائه دهیم که بتوانید در آن با آزادی بیشتری بازی هایی که بخواهید را با افرادی که بخواهید انتخاب کنید. جهانی که در آن بتوانید بدون مرز بازی کنید. دنیایی فراتر از نسل ها.

مایکروسافت تابه حال با ابتکار سرویس های ابری خود توانسته قدم هایی را بردارد و هر ماه بازی های بیشتری را به سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ اضافه و این گونه به قول خود عمل کند. اخیراً مایکروسافت اعلام نموده که بازی فورتنایت هم به سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ اضافه شده است که این به شما امکان می دهد که آن را به صورت رایگان در iOS، اندروید و کامپیوترهای شخصی بازی کنید.

این خبر با سیاست های فعلی مایکروسافت کامل صدق می نماید و احتمال وقوع آن بالاست. این تصمیم ممکن است باعث گردد که افراد جدیدی به زیست بوم ایکس باکس اضافه گردد، هدفی که مایکروسافت چندین سال است که به شدت در پی آن است.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "مایکروسافت ظاهراً می خواهد یک دستگاه مختص استریم بازی عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت ظاهراً می خواهد یک دستگاه مختص استریم بازی عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید