نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی روز یکشنبه، دوم دی ماه با حضور دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر محمد آقاجانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر سیدمحمد طباطبایی چهره ماندگار دانشگاه برگزار خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی برگزار می گردد

دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره طبق روال سال های گذشته پژوهشگر بین المللی، ملی و پژوهشگران دانشگاه و برگزیدگان و منتخبان پژوهشی در حوزه های دانشجویی، مراکز، دانشکده ها، مجلات و مقالات معرفی و تقدیر می شوند.

زرقی افزایش رویکرد کیفی به منتخبان را یکی از بارز ترین وجه تمایز نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی با سالهای گذشته دانست و اضافه نمود: در این دوره برگزیدگان برجسته تر ملاک انتخاب قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در این جشنواره عملکرد یکساله معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه پژوهش با جزئیات ارائه و رویکردهای پژوهشی سال آینده نیز تبیین خواهد شد.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، کوشش به منظور ارائه رویکرد آتی پژوهش در عرصه دانشگاه، گسترش و تشریح پژوهش های بین المللی در راستای بین المللی سازی کردن دانشگاه در نظام های رتبه بندی، جذب دانشجوی خارجی، اجرای پروژه های مشترک بین المللی، تبادل استاد و دانشجو و برگزاری دوره های پژوهشی مشترک و در نهایت حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم یکی دیگر از اهداف پژوهشی این جشنواره است.

وی مهمترین پیغام جشنواره ابوریحان بیرونی را، توجه به پژوهش های ثروت آفرین، کاربردی و پژوهش هایی که مسئله ای از نظام سلامت مرتفع کند دانست و اضافه نمود: بدیهی است تداوم رشد تولیدات علمی در کنار اهداف کلان پژوهشی از برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید