وان پلاس دعوتنامه مراسم خود در MWC را ارسال کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، هرچه به نمایشگاه موبایل بارسلون نزدیک تر می شویم، اخبار زیادی از گوشی هایی که قرار است حوالی زمان برگزاری این نمایشگاه و یا حتی در حین برگزاری نمایشگاه معرفی شوند، منتشر می گردد. انتظار داریم در این نمایشگاه شرکت های شیائومی، هواوی، ال جی و سونی، گوشی های جدید خود را معرفی نمایند. احتمالا تمام این شرکت هایی که گفتیم، پرچمدارانی جدید یا گوشی های میان رده رده بالا معرفی خواهند کرد. حالا وان پلاس نیز می خواهد به این میهمانی اضافه گردد.

وان پلاس دعوتنامه مراسم خود در MWC را ارسال کرد

شرکت وان پلاس امروز دعوتنامه های مراسمی در این نمایشگاه را برای وبلاگ سفر و گردشگری ارسال نموده و در این دعوتنامه از کلمه Reimagine یا دوباره تصور کنید استفاده شده است. اما جالب است بدانید که هنوز نمی دانیم آیا وان پلاس می خواهد در این مراسم یک گوشی معرفی کند یا گجتی دیگر برای ما تدارک دیده است.

آنطور که منابع خبر می دهند، وان پلاس در دعوتنامه خود به وبلاگ سفر و گردشگری گفته است به ما ملحق شوید تا جرعه ای از آینده بنوشیم. تعیینات این یعنی وان پلاس مراسم خود را برای وبلاگ سفر و گردشگری، همکاران و میهمانان ویژه در نظر گرفته و امکان کمی وجود دارد که این شرکت بخواهد گوشی جدید خود را معرفی کند. اما ممکن است گوشی آینده این شرکت در این مراسم نمایش داده گردد یا حداقل بعضی ویژگی های آن، به نمایش گذاشته گردد.

وان پلاس پیش تر اعلام نموده بود که اولین گوشی مجهز به اسنپدراگن 855 پشتیبانی کننده از شبکه 5G را معرفی خواهد نمود اما بعدها تعیین شد منظور این شرکت این بود که جزو اولین شرکت ها خواهد بود که چنین محصولی معرفی می نماید. ممکن است دوباره در این مراسم شاهد اخبار جدید از محصول آینده این شرکت با پشتیبانی از 5G باشیم.

پرچمدار بعدی این شرکت یعنی وان پلاس 7، انتظار می رود چند ماه دیگر معرفی گردد اما از آن جایی که گوشی 5G این شرکت، گوشی متفاوتی خواهد بود و با قیمت بیشتری هم عرضه می گردد، بعید نیست این گوشی را در این مراسم ببینیم. به هر حال چیزی تا آغاز نمایشگاه موبایل بارسلون باقی نمانده و به زودی همه چیز تعیین خواهد شد. شما درباره این موضوع چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس دعوتنامه مراسم خود در MWC را ارسال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس دعوتنامه مراسم خود در MWC را ارسال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید