پیشبینی های تازه درباره آیفون 11 ، پشتیبانی ازApple Pencil ، دوربین جلو 10 مگاپیکسلی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، بعضی از تحلیلگران بازار فناوری پیشبینی هایی تازه در خصوص آیفون 11 را منتشر نموده اند. براساس این پیشبینی ها، آیفون 11 از Apple Pencil پشتیبانی می نماید.

پیشبینی های تازه درباره آیفون 11 ، پشتیبانی ازApple Pencil ، دوربین جلو 10 مگاپیکسلی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آیفون 11 اپل (یا آیفون XI یا هر آنچه که شرکت اپل آن را خواهد نامید) ظاهراً با یک ویژگی تازه و جالب توجه روبرو خواهد شد. به گفته تحلیلگران ، آیفون بعدی از Apple Pencil پشتیبانی خواهد نمود.

از زمان ارائه نخستین ا نسخه اصلی Apple Pencil این قلم فقط با iPads کار نموده است. اگر این موضوع حقیقت داشت باشد و قلم اپل به آیفون منتقل گردد ، این موضوع می تواند یک تغییر بزرگ در فلسفه کاری اپل باشد. تحلیلگران موسسه پژوهشی سیتی که این حدس را مطرح نموده اند معمولاً روی سرمایه های هر شرکت خاص تمرکز می نمایند و ویژگی های محصولات آینده آن را پیش بینی نمی نمایند ، بنابراین هیچ سابقه ای وجود ندارد که بتوانیم این اطلاعات را آنالیز کنیم تا ببینیم چقدر قابل اعتماد است.

گذشته از پشتیبانی قلم ، بعضی شایعات دیگر نیز تکرار می گردد. برای مثال گفته می گردد آیفون 11، صفحه نمایش های مشابه iPhone XS ، XS Max و XR ، باتری های بزرگتر و سه دوربین عقب را دریافت می نماید. دوربین جلو این گوشی نیز می تواند 10 مگاپیکسل باشد ، در حالی که دوربین عقب آن 14 مگاپیکسل است.

سیتی پیش بینی می نماید که اپل سال جاری ساختار قیمت گذاری را تغییر ندهد ، در حالی که عاقبت آیفون XS از 999 دلار قیمت دارد ، جانشین آیفون XS Max با قیمت 1.099 دلار به بالا و بچه ها XR با 749 دلار آغاز می گردد.

منبع: انتخاب

به "پیشبینی های تازه درباره آیفون 11 ، پشتیبانی ازApple Pencil ، دوربین جلو 10 مگاپیکسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشبینی های تازه درباره آیفون 11 ، پشتیبانی ازApple Pencil ، دوربین جلو 10 مگاپیکسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید