کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرنگاران- به گفته برندا اورلوس مهماندار هواپیما کثیف ترین مکان در هواپیما دستشویی یا میز های مخصوص گذاشتن سینی غذا نیست بلکه فضای پشت صندلی است.

کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از جروزالم پست، در ویدئویی که اورلوس در تیک تاک منتشر کرد به بیش از 100 هزار دنبال کننده خود نشان داد که این فضای پشت صندلی هواپیما که می توان در آن اشیاء را قرار داد پر از میکروب هستند و تقریبا هرگز تمیز نمی شوند.

او در این ویدئو گفت: این قسمت کثیف تر از دستشویی ها، کثیف تر از کوسن های صندلی و کثیف تر از میز های مخصوص گذاشتن سینی هستند. یکی دیگر از مهمانداران هواپیما اخیرا فاش نموده است که دستشویی های هواپیما به شدت عفونی هستند و افراد باید از مسواک زدن دندان های خود در داخل فضای دستشویی هواپیما خودداری ورزند. او با توجه به سال ها تجربه خود می گوید چند بار سطوح را باید تمیز کرد و هرگز نباید دندان های خود را در سینک دستشویی هواپیما مسواک زد.

این مهماندار سابق گفت: بخش مهمی از صنعت هوانوردی سیرکولاسیون است بدان معنا که در بعضی موارد به علت تاخیر و اولویت ها نظافت مناسب کابین توالت همیشه امکان پذیر نیست. توالت بین پرواز ها تمیز نمی گردد.

او در ادامه اضافه نمود: حتی پس از صرف غذا در پرواز دندان های خود را در دستشویی کابین هواپیما مسواک نکنید. آب هواپیما از یک مخزن می آید و اصلا فیلتر نمی گردد. اگر مجبور هستید با استفاده از آب درون بطری مسواک بزنید. با این وجود، استفاده از مسواک در توالت های هواپیما می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

منبع: فرارو

به "کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید