کوچک ترین چاپگر رنگی و قالب حمل جهان برای چاپ روی هر سطحی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، شرکت طراحی صنعتی The God Things چاپگری موبایل و قابل حملی به نام PrinCube ساخته است که کوچک ترین و سبک ترین چاپگر جهان است.

کوچک ترین چاپگر رنگی و قالب حمل جهان برای چاپ روی هر سطحی

این چاپگر به شکل یک مکعب ساده است و می تواند حروف، اعدا، طرح ها و اشکالی را روی هر سطحی که شما تصور می کنید به طور رنگی چاپ کند. فلز، چوب، پارچه، کاغذ، پلاستیک و کارتن برای این چاپگر تفاوتی نمی نماید و سریعا با حرکت دادن آن، طرح ها حک می شوند.

چاپگر PrinCube به وسیله وای فای با دستگاه موبایل ارتباط برقرار می نماید و به وسیله درگاه USB-C شارژ می گردد. با یک بار شارژ می تواند تا 6 ساعت کار کند.

این چاپگر که در کف دست جا می گردد و بسیار سبک و قابل حمل است؛ با این هدف ساخته شده که افراد بتوانند سریعا هر طرحی را به طور واضح و رنگی روی هر سطحی چاپ نمایند.

روی هر چیزی چاپ کنید

ابتدا باید چاپگر را روشن نموده و به وسیله ارتباطات وای فای به گوشی تلفن همراه خود وصل کنید. در گام بعدی، طرح مدنظر که می تواند متن، تصویر، لوگو یا هر چیز دیگری باشد را روی چاپگر آپلود نموده و با لمس یک کلید آن را چاپ کنید. این چاپگر موبایل با هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس کار می نماید.

شرکت The God Things می گوید با این چاپگر می توانید روی هر سطحی حتی کفش خود طرحی حک کنید. بسته های هدیه و کادویی، کتاب ها و دفاتر شخصی، کیف و لوازم التحریر، جایگاه و لوازم اداری همه می توانند توسط این چاپگر طرح دار باشند. کاتریج اولیه آن برای چاپ 415 برگه کافی است.

این شرکت برای فراوری انبوه چاپگر PrinCube احتیاج به جمع آوری سرمایه دارد. به همین دلیل، چاپگر PrinCube را در قالب یک پروژه مشارکتی وارد سایت Indiegogo نموده و پیش فروش آن را با 55 درصد تخفیف به قیمت 109 دلار شروع نموده است. قیمت نهایی این چاپگر 199 دلار اعلام شده است. قرار است از نوامبر 2019 ارسال محصول به مشتریان شروع گردد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "کوچک ترین چاپگر رنگی و قالب حمل جهان برای چاپ روی هر سطحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین چاپگر رنگی و قالب حمل جهان برای چاپ روی هر سطحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید