جایزه ملی از صنعت حامی فناوری تقدیر می نماید

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، دبیر جایزه ملی فناوری ربع رشیدی با اشاره به اهداف جایزه ملی فناوری، تشریح کرد: جایزه فناوری از صنعت حامی فناوری و از هر دستگاه دولتی که فضایی را برای توسعه فناوری ایجاد نموده است، تقدیر می نماید.

جایزه ملی از صنعت حامی فناوری تقدیر می نماید

امیر حسین اسدی در حاشیه نمایشگاه رینوتکس 2023، با بیان اینکه متاسفانه فناوری در کشور ما به صورت خرد رشد نموده و به سمت استارتاپ ها پیش رفته است، اظهار کرد: متاسفانه زیست بوم فناوری در کشور ما به صورت کوچک شکل گرفته است در صورتی که اگر زیست بوم فناوری رشد کند، باید به سمت شرکت های بزرگ پیش رود.

وی با تاکید بر اینکه ادبیات جایزه ملی فناوری، صنعتی و بومی کردن فناوری است، گفت: سال اول برگزاری جایزه ملی فناوری سختی های خود را داشت ولی باز به نحو احسن برگزار شده و سازمان های بسیار خوبی نیز برای آن انتخاب شده است، امیدواریم از سال آینده با جریان رسانه ای بسیار خوب، جایزه ملی فناوری ایران به جایزه ای تبدیل گردد که فناور را آنالیز نمی نماید بلکه به بزرگ شدن فناور یاری می نماید.

دبیر جایزه ملی فناوری ربع رشیدی با اشاره به شاخص های داوری جایزه ملی فناوری، گفت: تمامی شاخص ها در وب سایت جمپا اعلام شده است، بیشتر به سمت شاخص های فناوری و زیست بومی رفتن پیش رفته ایم.

وی با بیان اینکه استقبال از جایزه ملی فناوری بسیار خوب بوده است، گفت: جایزه جمپا جایزه ای اصیل از هنرمندی با طراحی اصیل در حوزه فرش دستباف است.

منبع: مجله شنبه

به "جایزه ملی از صنعت حامی فناوری تقدیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ملی از صنعت حامی فناوری تقدیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید