قزاقستان به تاجران ایرانی زمین می دهد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرنگاران: معاون نخست وزیر قزاقستان در ملاقات با وزیر جهاد کشاورزی از آمادگی کشورش برای در اختیار گذاشتن زمین به تاجران و صادرکنندگان ایرانی اطلاع داد.

قزاقستان به تاجران ایرانی زمین می دهد

به گزارش تسنیم، سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر قزاقستان و وزیر بازرگانی این کشور در مذاکرات خود با سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی کشورمان گفت، تاجران و فعالان مالی ایران می توانند از امکانات و ظرفیت های انتهاه های بزرگ صادراتی قزاقستان در مرزهای این کشور استفاده نمایند.

ژومانگارین با بیان اینکه قزاقستان در حال احداث پنج مجتمع بزرگ پشتبانی، صادراتی در مرزهای خود با کشورهای همسایه است، گفت: مجتمع بزرگ پشتیبانی و تجاری واقع در مرز چین امکانات فراوانی دارد و ما آماده ایم زمین و امکانات مورد احتیاج را برای فعالیت بازرگانان و فعالان مالی ایرانی در این منطقه ها فراهم کنیم.

وزیر بازرگانی قزاقستان توضیح داد: در این مجتمع انتهاه ای فعالیت ها بدون احتیاج به ویزا انجام می گردد.ژومانگارین به احداث مجتمع های تجاری مشابه در مرزهای روسیه، قرقیزستان و ازبکستان اشاره نمود و گفت: فعالان مالی ایران می توانند از امکانات و ظرفیت های این مراکز برای صادرات کالا به این کشورها استفاده نمایند.

در انتها مذاکرات سید جواد ساداتی نژاد و سریک ژومانگارین، دو طرف یک تفاهم نامه افزایش همکاری های کشاورزی امضا کردند.

منبع: توریسم آنلاین

به "قزاقستان به تاجران ایرانی زمین می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزاقستان به تاجران ایرانی زمین می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید