پانادیچ: من شکل تمرینات بیرانوند را تغییر دادم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، به نظرم نباید بیرانوند را راحت از دست بدهیم اما اگر قرار است روزی او از پرسپولیس برود، دوست دارم به تیم بزرگی برود.

پانادیچ: من شکل تمرینات بیرانوند را تغییر دادم

همزمان با پرسپولیس، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن هم در کمپ اسپایر قطر اردو زده بودند اما جالب تر از این همسایگی، حضور مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در تمرین تیم برانکو بود که ایگور پانادیچ درباره اش گفته: او نه تنها به تمرین ما آمد بلکه حتی برای تمرین کردن با ما آمده بود، نه اینکه تمرینات ما را ببیند. مربی نویر دوست نزدیک و هموطن من است و ما با هم در مورد موارد مختلفی صحبت کردیم. ما با نویر و مربی اش در مورد پرسپولیس، هوادارانش و مسابقات مهمی که در آسیا برگزار کردیم حرف زدیم و آنها هم نظرات خوبی درباره پرسپولیس دادند.

تا چند روز دیگر نیم فصل دوم به صورت رسمی برای قرمزها آغاز می گردد و مربی دروازه بان های پرسپولیس می گوید که این تیم برای رقابت دوباره کاملا آماده است: کاملاً آماده هستیم چرا که مرحله به مرحله آماده سازی را انجام داده ایم و حالا قدم به قدم کارها را برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم پیش می بریم. ما تیم خوبی داریم و بعد از جام ملت های آسیا ملی پوشانمان هم به ما اضافه می شوند و مطمئناً بهتر خواهیم شد. انتظار ما این است که در نیم فصل دوم نسبت به سال قبل هم که قهرمان شدیم شرایط بهتری داشته باشیم. می خواهیم نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم و خوب به سرانجام برسانیم. در ادامه فصل شرایط متفاوت خواهد بود. ما بازیکنان جدیدی گرفتیم و کار سخت تر شده و با حضور ملی پوشانمان کار از این سخت تر هم خواهد شد. البته در نیم فصل اول هم ملی پوشان ما درگیر بازی های تیم ملی بودند و حالا نفرات ملی پوش ما بیشتر هم شده. از طرف دیگر باید با تیم های مدعی قهرمانی بجنگیم و این مسئله آسان نیست اما همانطور که گفتم مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت.

آخرین خرید پرسپولیس، هموطن مربیان این تیم است و پانادیچ این طور او را معرفی نموده: ماریو بودیمیر بازیکن فوق العاده ای است و درباره او باید از اصطلاح شکارچی گلزنی استفاده کنم چرا که خیلی خوب گل می زند.

و بعد از تفاوت های او و علیپور گفته است: ما در تیمی مثل پرسپولیس احتیاج به مهاجمانی داریم که از کمترین موقعیت ها بیشتری استفاده را انجام دهند. به نظر من بودیمیر از این دسته از بازیکنان است که از کوچکترین موقعیت ها بیشترین و بهترین استفاده ها را انجام می دهد. او بازیکنی است که خیلی خوب از موقعیت ها استفاده می نماید و حتی موقعیت های زیر 60 درصد را هم به گل تبدیل می نماید. این مسائل تفاوت بودیمیر با سایر بازیکنان را نشان می دهد. در تیمی مثل پرسپولیس وقتی بازی های مهمی دارید شاید فقط 2 موقعیت گیر شما بیاید و باید از همین دو موقعیت یک موقعیت را تبدیل به گل کنید. ماریو قدبلند است و مهارت خوبی روی بازی با پا و روی زمین دارد. او بازیکن دو پایی است که به خوبی از هر دو پایش استفاده می نماید و ضربات سر خوبی هم دارد. حالا با آغاز بازی های لیگ مطمئناً عملکرد این بازیکن را در ترکیب پرسپولیس خواهید دید.

در ادامه، ایگور پانادیچ به عنوان مربی علیرضا بیرانوند درباره عملکرد این دروازه بان در جام ملت ها صحبت نموده است: بیرانوند فراتر از آسیاست. به نظرم نباید او را راحت از دست بدهیم اما اگر قرار است روزی او از پرسپولیس برود، دوست دارم به تیم بزرگی برود.

او همچنین گفته که جدایی احتمالی این دروازه بان و لژیونر شدنش مخالفتی ندارد: اگر یک باشگاه بزرگ به او پیشنهاد بدهد چرا باید با جدایی اش مخالفت کنیم؟ او در سطح بالایی بازی می نماید و باید به تیم های بزرگ برود. من با او تمرینات زیادی انجام می دهم و از وقتی که به پرسپولیس آمده کوشش ها و کارهایش را می بینم. ما نباید به خاطر منافع شخصی خودمان مقابل پیشرفت او را بگیریم اما باز هم تأکید می کنم که او اگر پیشنهاد خوبی از تیم های بزرگ داشته باشد دلیلی ندارد با آن مخالفت کنیم. من شکل تمرینات بیرانوند را تغییر دادم و او این روزها در سطح بالایی کار می نماید. آخرین صحبت های دستیار برانکو هم آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران است: تیم ملی ایران بهترین بازیکنان آسیا را دارد و عملکردش در جام ملت ها عالی بوده. آرزو می کنم ایران قهرمان آسیا گردد و بیرانوند هم بهترین بازیکن آسیا.

11 - 670

منبع: ایران ورزشی

به "پانادیچ: من شکل تمرینات بیرانوند را تغییر دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پانادیچ: من شکل تمرینات بیرانوند را تغییر دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید