بازی رایانه ای و کنسول بازی

کاندیدهای بخش بازی بفتا 2024 اعلام شد؛ رکوردشکنی بالدورز گیت 3

بازی بالدورز گیت 3 در حالی که مراسم بفتا بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد، با 10 نامزدی، در بخش بازی این مراسم پیشتاز است.

21 اسفند 1402

ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز با نام 2XKO سال 2025 عرضه می گردد

استودیوی رایوت گیمز (Riot Games) به تازگی با انتشار تریلری از نام رسمی بازی مبارزه ای مورد انتظار لیگ آو لجندز رونمایی نموده است.

8 اسفند 1402

چرا حضور انیمه های مختلف در فورتنایت اتفاق مهمی است؟

اخیرا شاهد همکاری مجدد یک انیمه دیگر یعنی My Hero Academia با اپیک گیمز و فورتنایت بوده ایم. این بار بازیکنان می توانند در نقش شوتو تودوروکی (Shoto Todoroki)، ایجیرو کیریشیما (Eijiro Kirishima) و مینا آشیدو (Mina Ashido) و در یک میدان نبرد همواره در حال تغییر با نوآوری های بی شمار...

4 مهر 1402

یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول افزود. اضافه شدن امکان استریم از طریق فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

در بازی مستقل Dustborn لغات سلاح شما هستند؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

بازی داستبورن (Dustborn) حدود 2 سال پیش معرفی گردید. عنوانی که در سبک تک نفره و داستانی بوده که طراحی بسیار خاصی دارد. این بازی دارای عناصر اکشن و نقش آفرینی است که باعث شده شما را به یاد عناوینی مثل سانست اوردرایو (Sunset Overdrive) بیاندازد. مخصوصاً از لحاظ ظاهری...

3 شهریور 1402

چراغ سبز برای استفاده از تراشه های مغزی ، ایلان ماسک به زودی استارت می زند

شب گذشته اعلام شد که شرکت تراشه های مغزی الون ماسک با نام نیورالینک (Neuralink) به وسیله رگولاتورهای ایالات متحده تایید شده است تا آزمایش های انسانی در این خصوص انجام بگیرد.

6 خرداد 1402

از شنا تا گولاگ نو؛ آنالیز مهم ترین تفاوت های وارزون 1 و 2

با عرضه بازی بتل رویال مورد انتظار کال آو دیوتی: وارزون 2.0، بسیاری از بازیکنان نسخه اول که برای مدتی موقت از دسترس خارج شده بود، به این بازی پیوستند. این استقبال به حدی بود که تعداد بازیکنان این بازی در عرض 5 روز از 25 میلیون نفر عبور کرد.

12 آذر 1401

بازی Like a Dragon Gaiden معرفی گردید؛ قصه ای فرعی از شخصیت کلاسیک یاکوزا

استودیوی Ryu Ga Gotoku به تازگی با تریلری از بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name رونمایی نموده است.

30 شهریور 1401

گیمرهای پلی استیشن 5 نسخه دیسکی بازی ها را به دیجیتالی ترجیح می دهند

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از فروش بازی ها، در ده ماه اول عرضه کنسول پلی استیشن 5، به ازای فروش هر دو نسخه به صورت دیجیتال، سه نسخه به صورت فیزیکی فروش رفته است. این به طور خاص نشان می دهد که نسخه فیزیکی بازی ها همچنان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

25 تیر 1401

مایکروسافت ظاهراً می خواهد یک دستگاه مختص استریم بازی عرضه کند

به گفته افرادی که در این زمینه اطلاعاتی را دارند، به نظر می رسد که مایکروسافت میخواهد به صورت جدی تری وارد استریم بازی ها گردد و دستگاهی با این هدف عرضه کند.

12 تیر 1401

سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید

یک سال پیش، بازی سایبرپانک 2077 منتشر شد و صنعت بازی را با نظرات ضد و نقیض بازیکنان، باگ ها و مسائل اجرا روی کنسول های نسل هشتم تکان داد. استودیوی سازنده بازی، سی دی پراجکت رد، از آن موقع روی بهبود بازی و اعتبار خود کار نموده و به نظر می رسد که منابع بیشتری...

16 دی 1400

با درمان بیش فعالی بچه ها بیشتر آشنا شوید

اختلال بیش فعالی، شایع ترین اختلال رفتاری در سنین کودکی و بلوغ است و حدود 3 تا 5 درصد بچه ها قبل از هفت سالگی به آن مبتلا می شوند.

24 مهر 1400

معرفی بازی نوروزی: Genshin Impact

مهم ترین نکته درباره گنشین ایمپکت این است که همین حالا می توانید بدون پرداخت یک قران، آن را روی چه کنسول، چه موبایل و چه کامپیوتر دانلود کنید و به بازی کردن مشغول شوید؛ یعنی چندان هم نیازی به توضیحات ما نیست و می توانید خودتان آن را امتحان کنید و درباره...

1 اردیبهشت 1400

15درصد بازیکنان ایرانی از تماشای بازی دیگران لذت می برند

تهران (پانا) - مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال(دایرک) بنیاد ملی بازی های رایانه ای در تازه ترین بازینگاشت خود این باز سراغ موضوع استریمینگ رفته است. پدیده ای که کم کم دارد جای پای خود را به عنوان یک سرگرمی جذاب در میان مخاطبان بازی پیدا می نماید.

1 فروردین 1400

محققان آکسفورد: بازی های ویدیویی برای سلامت روان مفیدند

طبق نتایج مطالعات جدیدی که از سوی محققان دانشگاه آکسفورد منتشر شده، بازی های ویدیویی می توانند تأثیرات مثبتی روی سلامت روان فرد بگذارند. بر اساس گفته این پژوهشگران، برای اولین بار است که مطالعاتی این چنینی، با استناد به داده های مستقیم از سوی شرکت های...

27 آذر 1399

برترین بازی های نیمه اول سال 2019

سال 2019 میلادی تا به حال میزبان بازی های رایانه ای بسیار خوب و قدرتمندی بوده است که در این گزارش به معرفی برترین آن ها می پردازیم.

9 شهریور 1398

پانادیچ: من شکل تمرینات بیرانوند را تغییر دادم

به نظرم نباید بیرانوند را راحت از دست بدهیم اما اگر قرار است روزی او از پرسپولیس برود، دوست دارم به تیم بزرگی برود.

12 خرداد 1398

احمد گواری: در 7-8 ماه آینده فقط اردو داریم و برنامه مسابقه نداریم، 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند که هنوز تکلیف آنها تعیین نیست اما هیئتی که انتخابات آن برگزار نشده باشد، نداریم.

10 خرداد 1398

رفرم 40 درصدی برانکو در ترکیب

اگر فرض را بر این بگیریم که حداقل 4 بازیکن تازه وارد پرسپولیس در نیم فصل دوم فیکس خواهند شد، گفتن این واقعیت که سرخ ها با بیش از 40 درصد تغییر در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت، اصلا چیز عجیبی نیست.

8 خرداد 1398

کی روش: مردم نان ندارند، یک تیم خاص با فرست کلاس به ژاپن می رود

وقتی مردم کشور ایران در راه تامین غذای سر سفره خانواده های خود در مضیقه هستند، می بینیم که به این فرد و باشگاهش اجازه داده می گردد با حمایت های خاص اقتصادی با فرست کلاس به ژاپن سفر کند.

7 خرداد 1398
تعداد: (29)