اخبار مجلس

ساخت 4 شهر تازه وارد فاز اجرایی شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو ایران گفت: ایجاد شهرهای نو مهرگان، گلمان، تابناک و چاه مبارک در مرحله ثبت شرکت واقع شده است و وارد فاز عملیاتی شده است.

29 شهریور 1402

شهردار تهران فردا به شورای شهر می رود ، دلیل این حضور چیست؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار تهران، برای پاسخگویی به سئوالات مطرح شده در جلسه فردای شورای شهر اطلاع داد.

30 مرداد 1402

بنگاه ها نوسانات بازار مسکن را در دست گرفتند!

با نزدیک شدن به فصل جابه جایی، نقش مشاوران املاک به عنوان عامل دوم در التهابات بازار مسکن به تدریج پررنگ می شود. جوش دادن معامله به شرط کمیسیون بالاتر، دریافت شیرینی، در دست گرفتن قیمت منطقه و مقاومت در برابر کاهش نرخ ها از جمله تخلفات مرسوم برخی مشاوران...

19 اردیبهشت 1402

رئیسی: تصمیمات درباره معیشت بازنشستگان سریع اجرا شود

رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان اطلاع داد.

9 مرداد 1401

رییس دانشگاه شهید بهشتی: دکتر فاضلی بارها تذکر گرفت

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: دکتر فاضلی بارها تذکر گرفته اند که در دانشگاه حضور داشته باشند و ضمناً ایشان مقاله بین المللی قابل قبول نداشتند.

23 فروردین 1401

دولت مادران دارای سه فرزند را بیمه می نماید

خبرنگاران/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت مکلف شده است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه دار دارای سه فرزند اقدام کند.

24 بهمن 1400

پورابراهیمی: طرح اصلاح قانون بازار سرمایه رونمایی می شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون بازار سرمایه در کمیته تخصصی بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی می شود تا فعالان بازار در مدت 2 هفته پیشنهادات خود را ارائه کنند.

20 بهمن 1400

بازگشت کوپن در دولت رئیسی، 2 یارانه از دی ماه ادغام می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، آنطور که معاون مالی رئیس جمهور اعلام نموده، یارانه ها از آذر ماه دو برابر می گردد. محسن رضایی در این خصوص شرح داده است قرار بود از آذر ماه ماه رقم یارانه ها دو برابر گردد، اما به دلیل مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این فرایند به...

10 بهمن 1400

آغاز بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از یکشنبه هفته آینده

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی گفت: نخستین جلسه بررسی این طرح در کمیسیون مشترک، یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.

5 آبان 1400

ترکیب کاروان پارالمپیک بر اساس سیاست های کیفی معین می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محمد تابع گفت: همان گونه که بارها پیش از این اعلام شده است، طبق مصوبات و سیاست های هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و نیز ستاد بازی های توکیو 2020، صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به بازی های...

5 تیر 1400

خبرنگاران میزان خرید گندم در گراش فارس به نصف کاهش یافت

لارستان- خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی گراش استان فارس میزان خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در سال زراعی جاری را حدود چهار هزار و 500 تن یعنی با حدود 50 درصد کاهش نسبت به سال زراعی گذشته اعلام نمود.

29 اردیبهشت 1400

ردپای یک سفیر در پرونده مرگ قاضی منصوری؟

برادر غلامرضا منصوری گفت: جهت روشن شدن بعضی از زوایای قتل قاضی منصوری، لایحه احضار سفیر وقت ایران در رومانی به قاضی پرونده ارائه شده است.

17 اردیبهشت 1400

لایحه بودجه 1400 به شورای نگهبان ارسال شد خبرنگاران

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 کل کشور از ارسال لایحه بودجه سال آینده به شورای نگهبان اطلاع داد.

15 فروردین 1400

توزیع تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار اصفهان از محل صرفه جویی جشنواره فیلم کودک

تهران (پانا) - توزیع تبلت هایی که از محل صرفه جویی در برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان تأمین شده بود، تا سرانجام سال صورت می گیرد.

13 فروردین 1400

تالارپشتی: دولت باید جوابگو باشد، مطالبه گر باشید

رئیس کمیسیون صنایع با توجه به گله مندی اعضای اتحادیه از مسائل بوجود آمده در مبحث صادرات و واردات گفت: دولت را جدا از خودتان ندانید، دولت باید جوابگو باشد شما باید مطالبه گر باشید قطعا به خواسته هایتان می رسید و ما به عنوان نماینده شما در کنارتان هستیم....

17 اسفند 1399

خبرنگاران عراقچی: ایران نمیتواند تمام هزینههای اجرای برجام را متقبل شود

تهران- خبرنگاران-معاون وزیر امور خارجه و رییس هیات ایران در هفدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام تاکید کرد: ایران نمی تواند تمام هزینه های اجرای برجام و رفتارهای غیرقانونی دیگران را متقبل شود.

30 دی 1399

القاصی: گزارشی از تخلفات موسسات متخلف بورسی ارائه نشده است

دادستان تهران گفت: تا به امروز گزارشی از تخلفات و معرفی مؤسسات متخلف بورسی به دادستانی تهران ارائه نشده است.

9 دی 1399

واکنش نانسی پلوسی به انتخاب بایدن

خبرنگاران : رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که بارها رفتار دونالد ترامپ را نوعی دیکتاتوری خوانده بود، با اعلام پیروزی جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری منتخب گفت: جمهوری را حفظ کردیم.

16 آذر 1399

تقدیر قالیباف از یک مسابقه تلویزیونی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه تلویزیونی میدان با موضوع کارآفرینی گفت: صدا وسیما باید چنین برنامه هایی مشابهی را داشته باشد.

24 آبان 1399

کنگره آمریکا کمیته ای فراحزبی برای بررسی صلاحیت جسمی ترامپ تشکیل می دهد

رئیس مجلس نمایندگان بیان نمود کمیته ای 16 نفره برای بررسی صلاحیت جسمی رئیس جمهور این کشور پس از ابتلا به ویروس کرونا تشکیل خواهد شد.

21 آبان 1399
تعداد: (43)