هشدار سناتور آمریکایی به سربازان ونزوئلایی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سناتور جمهوری خواه آمریکایی در جریان سفرش به مرز ونزوئلا با کلمبیا به سربازان وفادار به دولت کاراکاس هشدار داد که در صورت ایجاد اختلال در روند ورود کالاها به ونزوئلا مرتکب جرایم علیه بشریت می شوند.

هشدار سناتور آمریکایی به سربازان ونزوئلایی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سناتور مارکو روبیو در جریان سفرش به کوکوتا، مرز کلمبیا با ونزوئلا در یک نشست خبری به تورم بسیار زیاد و وضعیت بد مالی و بحران بشری در این کشور آمریکای لاتین اشاره نمود.

آمریکا از هواپیماهای نظامی و مسافربری برای ارسال یاری های بشردوستانه به ونزوئلا استفاده نموده و این یاری ها را به مرز این کشور با کلمبیا ارسال نموده است.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا از سربازان این کشور برای بلوکه کردن ورود این یاری ها به داخل این کشور استفاده نموده و گفته که نیازی به این یاری ها نیست و این اقدام بخشی از کوشش برنامه ریزی شده آمریکا برای سرنگونی دولت کاراکاس است.

سناتور روبیو همچنین به سربازان ونزوئلایی هشدار داد که در صورت ادامه توقف ورود این یاری ها به داخل کشور، با جرایم علیه بشریت روبرو می شوند.

وی به زبان اسپانیایی همچنین گفت، سربازانی که دست به این اقدامات می زنند، باید تمام عمر خود را برای فرار از دست قانون و عدالت در خفا زندگی نمایند.

سناتور روبیو که صدای تأثیرگذاری در حمایت از اقدامات آمریکا علیه مادورو است، به این مساله نیز اشاره نمود که 50 کشور از خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا حمایت می نمایند.

روبیو ادامه داد، مساله اصلی بحران بشری در ونزوئلا و ساکنان این کشور هستند که ارتباطی با سیاست ندارند. مردم این کشور با فقدان یا کمبود دارو و یاری های اصلی و اولیه برای ادامه زندگی روبرو هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هشدار سناتور آمریکایی به سربازان ونزوئلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سناتور آمریکایی به سربازان ونزوئلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید